Přidat odpověď
Monty,
myslím, že to nemá řešení. V každé škole je ta laťka nastavená jinak a ačkoliv mají být na konci roku stejné výstupy, tak podle mého nejsou. Prostě jeden učitel k tomu přidá nějakou "nadstavbu" a ty děti od něj mají širší záběr, než v jiné škole, kde se třeba striktně drží toho co musejí odevzdat.
Jediné vodítko je nechat dítě udělat pár přípravných testů, abys měla nějaké srovnání v rámci různých kolektivů.
Já mám děti na gymplu už dávno takže nemám srovnání, ale co takhle slýchám, tak ten první stupeň ještě jde, ale na tom druhém stupni po odchodu těch chytřejších dětí je ten rozdíl asi opravdu větší.
Na to,abys docílila nějaké "známkové spravedlnosti" by musel někdo vypracovat nějaké testy,které by povinně musela dělat jako srovnávací výstupy každá škola a hodnotit pak celkově podle toho.
Nicméně to je asi nereálné.
Předchozí