Přidat odpověď
Monty,
"Jak začal někomu ubližovat, třeba na písku někoho mydlit lopatkou nebo po něm házet písek, okamžitě se šlo domů a bylo mu dost jasně daný najevo, že tohle teda NE. Přesto se pak ve školce/škole bránit uměl a fungovalo to."
je přeci jiná věc, než
"Učit dítě, že je správný nechat se mydlit, jen aby nebyl ošklivej stejně jako útočník za správný nepokládám."
nechápu, proč to máš napsané za sebou, a už vůbec to nechápu jako podporu (smysluplnou argumentaci) tvého "no, nevím, průměrně inteligentní jedinec umí od jistého věku odlišit příčinu a následek." v reakci na moje upozornění, že když se útočníkovi dostane fyzického odporu (napadený se s ním popere), tak z toho útočníkovi nemusí docvaknout, že jeho chování je nevhodné, ale pouze mu docvakne, že musí být silnější, aby mu jeho chování "fungovalo".
Předchozí