Mám dceru ve 2. tř. Hned u druhého úkolu v 1. tř. prohlásila, že jsem to pochopila blbě, že úkoly jsou pro rodiče a děti si mají doma hrát. Snaživá rozhodně není. Teda aspoň ve psaní a při podobných pruďárnách. (celá maminka
). Jestli je nadaná studijně, to nevím, protože ona na to fakt kašle. Ale doma pořád něco vyrábí a je nadprůměrně manuálně zručná, což asi u těch malých děcek je taky známkou inteligence, že odpozorují, jak se co dělá a jsou schopné samy něco vymyslet a vytvořit. A pozná už asi od 3 let všechny značky, se kterými se setkala a v poslední době si všímá vlajek, ty si taky pamatuje. Má dobrou orientaci. Tak snad je jen zasněná
. Úplně bez šancí to není, kdyžtak si udělá SUPŠ a budeme spolu něco doma vyrábět. Už teď je vidět, že bude po mně precizní.