Myslím si totiž, že hodnocení nadání je značně subjektivní. Nám třeba ve školce řekli, že by dítě nemělo jít ještě raději do školy, narodilo se až v září. Že řada spolužáků je hodně napřed a že naše dítě je proti nim pomalé a bohužel to nedožene ani ctižádostí, a že tohle se s ním potáhne celý život. No výborné hodnocení. Potom nastoupilo do první třídy a paní učitelka řekla, že dítě je velmi nadaný žák a že polovina dětí ve třídě nedosahuje jeho znalostí. Tak si pak vyberte. Proto se ptám. Po této zkušenosti už nepřikládám hodnocení žádnou váhu a raději žádné děti nehodnotím, protože to vůbec není odpovídající a můžeme být velmi překvapeni. Myslím si, že učitelky by raději neměly hodnotit vůbec.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.