1. malá informovanost ze strany učitelky
2. nestřídání činností
3. oslovování dětí příjmením
Informuji mejlem, je- li třeba, telefonuji. je-li to akutní, píši vzkazy.
Střídám- př. přečtu úryvek z beletrie k tématu z dějepisu, nechám je vyprávět, dám skupinovou práci, dělám pracovní listy, pouštím ukázky z filmů- např. holokaust, jak se ,,žilo,, v Osvětimi, celý film pouštím 1-2 za rok, jasně že nedělám každou hodinu vše, ale snažím se, co se dá
.Taky vykládám nebo píší otázky z tabule
.
Nikdy neoslovuji příjmením, do šestky ,,Pepíčku,, , starší ,,Pepíku,, , a to i když zloběj
, zvyk už 30 let
Stejně jsem nejhorší úča na Rodině, to máš fuk, už jsem si zvykla.
Vadí mi, že někteří kolegové neberou v úvahu IVP nebo jen část ,, aby se neřeklo,,, vadí mi bonzování kolegů navzájem ,,přišel pozdě na dozor apodob,, aj.
Vadí mi na sobě, že nejsem občas důsledná, že se moc bojím o děti ( na akcích a pak mám nervy), vadí mi že nad klasifikací trávím moc času, abych byla spravedlivá a občas jsem měkká a jistě je toho více, nikdo není dokonalý.