Přidat odpověď
Já teda vůbec nechápu tu posedlost čtením v současné škole. Vždy jsem četla a čtu ráda, ale jako dítě mě to začalo bavit až tak od 12 let. Vlastních dětí je mi líto, že musí neustále trávit čas nad čtenářskými deníky....na to má přece prvostupňový děcko čas - brala bych to, pokud to dítě samo chce, ale neznám jediný dítě, který by to dělalo rádo, tak si říkám, že to těm dětem čtení jen znechucuje.
A k tématu - jedna dcera taky měla problém s délkou úkolů - zjistili jsme, že to přišlo přehnané všem rodičům - tuším, že jsme trávili úkoly hodinu denně - tak jsme to u učitlky reklamovali - ona přiznala, že má hodně rodinných problémů a nějak to pak upravila.
Druhá dcera trávila v té první a druhé třídě úkoly tak 10 minut denně a přišlo mi to OK, dělala je s chutí a sama, což bylo ideální. Kdyby byly delší, tak pěkně by to nevypadalo (mám zkušenost z vyšších ročníků).
Předchozí