Přidat odpověď
Jitusch,
no a co je podle tebe všeobecný přehled?
Osobně taky nejsem úplně nadšená ze způsobu výuky některých předmětů. U dějepisu zvlášť, protože se více bazíruje na letopočtech, které opravdu nejsou až na výjimky důležité (nemyslím si např., že je nutné vědět přesně na rok, kdy proběhl křest českých knížat v Regensburgu, zvlášť když to bylo téměř přesně v polovině devátého století - kdo bude potřebovat přesné datum, snadno si ho najde) a málo se pracuje s kontextem ve smyslu "zatímco u nás se odehrálo to a to, u našich sousedů se dělo tohle". Ale žíly mi to netrhá, protože jsem schopna to do dítěte dostat svépomocí. Ale jinak mám pocit, že právě ten všeobecný přehled ZŠ celkem pokrývá. Jediné, co bych ještě uvítala je v hodinách výtvarky méně kreslení a více teorie. Přesněji alespoň nějaká teorie. To sice taky u svého dítěte zvládnu sama, ale nejde jen o moje dítě, že. On i skladník ve šroubárně může vědět, že existoval nějaký Monet nebo Škréta.
Předchozí