)) To se bavím tím chobotnatcem.
Ale jo, v něčem máš samozřejmě pravdu, ono je taky rozdíl mít ve třídě 30 dětí kteří jen plní povinnou školní docházku a nebo mít ve třídě 10 až 15 dětí, jejichž rodiče zainvestovali do kvalitní výuky a mají zájem na výsledcích. Výsledkem nemyslím hodnocení. A kde si škola poskládá T.Ý.M. z osobností učitelů a né z někoho, kdo si před tabulí odemele to svoje a sám kolikrát neví víc, natož aby přidal nějakou přidanou hodnotu, která se v životě hodí víc než data.
Každopádně ne všechny špatně hodnocené děti (3 je špatná známka v mém měřítku) na školu kašlou, to jsou často jen dvě chyby v zadání o xx bodech. Uznej, že na takové známky je frustrující se často hodiny učit a znát těch zbylých třeba 95%. Chci tím říct, že učit se (mít zájem) a nemít výsledky (nebýt s nimi vnitřně ztotožněn) je špatná cesta. Pokud má někdo chobotnici za chobotnatce, tak ho ta trojka asi netrápí.