Liško,
nic proti, ale vedle jak ta jedle - podezírat mě z koukání na americký filmy je docela legrační
, a navíc tuto diskusi jsem zakládala jako REAKCI na jinou debatu, kdy byla o "třídních hvězdách" řeč - existenci tohoto "fenoménu" jsem si opravdu nevymyslela, když to tak vnímala i řada ostatních.
Zároveň se evidentně ukazuje, že ne každá třída má svou "hvězdu" a že je tedy možné, že to někdo za celou školní docházku vůbec nezažije. Navíc - a to je taky docela zajímavý k prozkoumání - není vůbec jistý, jestli tu "hvězdu" tak vnímala celá třída, jestli ji tak vnímal třeba jen někdo, kdo nebyl tak průbojný nebo sebevědomý, a jestli tak vnímala ona sama sebe.
Navíc si myslím, že dělení tříd do skupinek na "hvězdy" a "neoblíbené" je známkou nezdravosti kolektivu a tak trochu selháním pedagoga, ale popírat samotnou existenci těch jevů (nebo potenciál, že můžou vzniknout, ne že nutně musej vzniknout pokaždý), to by mi přišlo dost nereálný.