| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ahoj, reklamovala jsem 3. stejný problém u bot - odlepující se špička u podrážky. Požadovala jsem vrácení peněz, prodávající odmítla, boty mi opravili. Můj dotaz zní, může prodejce odmítnout vrátit peníze, pokud se jedná o 3. stejnou závadu a jsem pořád ve 2leté záruce?
Problém je, že prodejce (vedoucí prodejny, je to malá obuv, takže asi i majitelka zároveň) je neprůstřelná, a já nemám nervy na to, se s ní dohadovat. Tady je pár věcí, které jsem od ní během té doby slyšela:
1. reklamace - žralok: to je ještě dobrý, to vám nepřijmeme, to noste, až se to zhorší (na reklamaci jsem trvala, takže ji přijala, botu slepili). Pří té příležitosti jsem se dozvěděla, že tyhle boty nepatří do mokra (kotníková bota na zimu, kožená), a že je zcela normální, že se boty rozlepují, že jí se to dělá taky, že to dělá sebelepší bota ("paní, já jsem boty šila, víte, já to vím dobře").

2. reklamace - žralok, nyní na obou špičkách:
- tohle je dobrý, to nic není, ale když tedy chcete, ale voni vám tam máznou lepidlo, víte, to si můžete udělat sama, my si tak boty spravujeme běžně
- my vám to opravujeme na naše náklady (ne že by mě to zajímalo)
- a víte, že na podrážky se záruka nevztahuje? to vám zalepí, ale záruka na to není, byla jsem teď na školení, kde nám to říkali.

Při té příležitosti jsem si vysloužila statut potížisty.


3. reklamace - žralok, opět na jedné špičce, na druhé se začal dělat taky
- já: požaduju vrátit peníze, jedná se o 3. opravu
- paní: v žádném případě, pouze opravit, jinak to nevezmu
- já: v pořádku, vyřešíme případně jinak, než zde
- paní: my vám klidně zaplatíme soudního znalce, nebo můžete k soudu

dnes výsledek 3. reklamace - chci zpět peníze, paní odmítla.
- paní: záruka se během těch 2 let mění, víte, na žraloka záruka není

Nic, nehodlala jsem se s paní dohadovat, nemá to smysl, dělala akorát ze mě blbce a já na ni nebudu řvát, nemám na to nervy ani čas ani náladu (dneska jsem dala svázat diplomku, čeká mě ještě perná noc upravit video do přílohy a pak se učit na státnice, do toho děti). Jsem tam za potížistu, a vadí mi to, ale s tou paní nemá smysl vůbec nic řešit, evidentně v žádném případě peníze vrátit nehodlá.
Baby raďte, co s tím? Má smysl obrátit se na sdružení ochrany spotřeb.? Nebo právník? Má to vůbec smysl?

Jinak v botech jsem zas tak moc nechodila, jsou to boty na mírném podpatku takže k sukni a tak, fakt jsou jako nové, až na žraloka. Paní mi ještě tvrdila, že botky jsou jako nové, "to vám je to bezvadně opravili".

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.