Přidat odpověď
někdy začátkem listopadu, 6 měsíce před řádným ukončením rámcové smlouvy jsme chtěli změnit nějaké podmínky. Jednoho účestníka vyřadit, jiného přibrat, trochu změnit rozložení dat, atd..u Vodafonu. Smlouva s Vodafonem to umožňuje. Kontaktovali jsme operátora a ten nám přidělil nějakého obchodního zástupce. S ním jsme dohodli podmínky nové smlouvy on nám ji poslal, mi ji podepsali a poslali zpátky a od té doby se nic neděje. my jsme momentálně v situaci, kdy stávající smlouva je neplatná, nová ještě není schválená a my jedeme za nějaký nevýhodný tarif. Obchodní zástupce se s námi vůbec nekontaktuje, když mu voláme, tak nám úplně sprostě vypípne telefon, denně voláme na zákaznické centrum, tak nám operátor pouze sdělí, že toho obchoďáka bude kontaktovat. Takhle denně voláme už měsíc a nic. Už píšu i emaily ale pořád se nic neděje.
Setkali jste se někdo a takovým jednáním? Nemůžete mi poradit, jak mám postupovat? Na někoho kompetentního se vůbec nemůžu dostat. Smlouva končí v dubnu, ale už tento měsíc jsme platili asi o 2 litry víc než obvykle. Jediné co mě napadlo je zkusit jiného operátora, jestli by to za nás nějak nevyřešil, když k nim přestoupíme.
Předchozí