Přidat odpověď
Potřebovala jsem udělat nějaké změny u 3 čísel u Vodafone, řešila jsem po telefonu. Všechno mi odkývali a po měsíci přišlo vyučtování s tím nejnevýhodnějším tarifem, snad 2000 za jedno číslo. V telefonu mám aplikaci ACR, která automaticky nahrává všechny hovory. Našla jsem si ten nahraný hovor, přehrála a zavolala operátorovi s tím, že v té a té minutě jsme si odsouhlasili to a to a že to mám nahrané. Náprava byla okamžitá a jako omluvu (asi jsem byla hodně nepříjemná) jsem měsíc neplatila vůbec nic (a tu vysokou částku samozřejmě taky ne).
Stejný postup se mi osvědčil i u pojišťovny. Řešila jsem konec pojistky, postupovala jsem přesně podle pokynů jejich callcentra, přesto mi po dvou měsících začaly chodit výhružné dopisy, že jsem nepostupovala správně, smlouva dále platí a já mám zaplatit x tisíc. Našla jsem nahraný hovor, napsala doporučený dopis řediteli, doporučila jsem mu, aby pojišťovna věnovala více prostoru školení svých zaměstnanců, aby tito následně klientům neříkaly nesmysly. K tomu údaj, že v 8. minutě a 25. sekundě mi operátorka sdělila, že mám udělat to a to, já jsem to udělala a věc považuji za vyřízenou. Po měsíci jsem dostala omluvný dopis.
Jsem přesvědčená, že kdybych ty nahrávky neměla, obě instituce by se mnou vymetly. ACR je ke stažení zdarma.
Předchozí