Ten Český telekomunikční úřad řeší stížnosti až poté, co byla podána reklamace zákazníka k operátorovi. Tj. nejdřív napište reklamaci na Vodafonu a pak po odpověd, když nebudete spokojení, se obraťte na ČTÚ. Český telekomikačční úřad má na svých webových stránkách přesně popsáno, jak mají zákazníci při reklamaci postupovat. Je to hned na hlavní straně pod Ochranou spotřebitele.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.