Přidat odpověď
Nedávno jsem zakládala téma ohledně životního/úrazového pojištění. Nakonec jsem se rozhodla uzavřít novou pojistku (stará končí 23.8.). Teď ale zpětně přemýšlím, jestli jsem se neunáhlila a uvažuju o odstoupení od smlouvy. Podle podmínek by to mělo jít do 30 dní od podpisu bez udání důvodu.
Nicméně mým hlavním důvodem je špatný pocit z poradkyně - byla mi přidělena nová, po odchodu mé "staré" do důchodu. Paní na mě působila dost amatérským dojmem, moc neuměla pracovat se systémem, když jsem se na něco zeptala a nevěděla to, volala na infolinku jako zákazník, a to mě ještě upozornila, že má jen 10% na mobilu, tak se asi nedovolá. Po různých peripetiích (a zpětně mi došlo, že i po několika mých ústupcích) jsem po cca 3 hodinách smlouvu podepsala (jen elektronicky, tištěnou podobu jsem nedostala, takže jsem až posléze zjistila, že je chybně napsané mé příjmení - přestože jsem si toho všimla už během jednání a paní na to upozornila). Tak nějak mám ale pořád pocit, že kdybych smlouvu sepisovala s někým zkušenějším, mohla být třeba pro mě výhodnější a přece jenom, jde o pojistku na 23 let...
Abych to zkrátila, nejraději bych od smlouvy odstoupila a sepsala novou, s někým jiným, příp. v jiné pojišťovně.
- máte někdo zkušenost s odstoupením od smlouvy (ideálně u ČP)?
- jak hledáte informace a rozhodujete se, kde pojistku uzavřít - přes internet, máte finančního poradce?
- můžu požádat o změnu poradce v ČP, pokud mi stávající nevyhovuje?
Předem díky za vaše zkušenosti a názory.
Předchozí