Takhle jsem to měla s chlapcem jako asistentka v první a druhé třídě. Později i jak učitelka na druhém stupni. Obě děti měly mentální retardaci, jedno i lehčí tělesné postižení. V obou případech jsme dětem vše vysvětlili úplně na rovinu, adekvátně jejich rozumovým schopnostem. Ten na druhém stupni v té třídě byl od první, celou dobu se s nimi pracovalo...přesto občas někdo měl blbé řeči. Právě s těmi druhostupňáky jsem měla na tohle téma velmi otevřenou diskusi - vyplynulo to samo, když kluk s asistentkou odešli a někdo něco plácnul. Děti nejsou hloupé, potřebují, aby se s nimi mluvilo otevřeně.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.