Přidat odpověď
"tvrdíš, že když dáš dětem na ZŠ test na PZ, všechny děti to napíší stejně dobře, pokud žádné z nich nebude mít přípravu?"
NE, Lassie, a o tom neni rec.
Vsechny deti nejsou stejne nadany, ALE TO PORAD NEZNAMENA, ZE SKOLA SI MUZE DOVOLIT PRIZPUSOBOVAT NAKOU VYUKU DLE SVEHO NAHLEDU A "MATERIALU" (=deti, ktery ji navstevujou.
A jestli to takhle v CR mate, tak chci odkaz - kde je napsany, ze na zakladce jsou nizsi naroky na deti/vyuku. Protoze to je uplne neuveritelne mimo.
A to je to, co se snazim porad dokola vysvetlit. Krome toho, co pisu: dite protlaceny ruznym stylem pomoci na gymnazium neni jine, nez ty deti, ktery zustanou na zakladce. Jediny rozdil je, ze rodice ho protlacili ruznym stylem pomoci. Ty "zbyly" muzou byt daleko nadanejsi a z ruznych duvodu na 8g nejdou.
Skola ma totiz za ukol dat VSEM detem urcite vzdelani, rozhodnute "shora". Nektere deti to nezvladnou, jine nemaji problemy, dalsi zvladnou bravurne. Ale podle toho si zadnej ucitel nemuze rozhodovat pohledem na slozeni deti "no jo, to jsem to vyhrala, letos musim snizit naroky…" Musi ucit to, co musi ucit. Jeji nazor tu nehraje zadnou roli.
Předchozí