Přidat odpověď
Možná to chce zpřesnit ty situace.
Odpovím jak to mám z pozice zaměstnavatele.
Auta jsou havarijně pojištěná. Spoluúčasti záměrně se snažíme o co nejnižší, přepojistili jsme kdysi na celkem dobré pojistky s malými spoluúčastmi. U osobních momentálně cca 2tis, větší auta 2 někdy 5tis.
Nicméně trváme na tom, aby zaměstnanci měli pojistku "na blbost". Z toho se pak kryje ta jejich spoluúčast ať už jde o škodu na autě nebo třeba škoda na zakázce.
Je to i kvůli tomu, že ne vše kryje havarijko, typicky polepy na autech. Zaměstnancům pak k úhradě zůstane je spoluúčast na jejich pojistce, což bývá fakt málo. Pak záleží co to bylo za škodu, většinou po nich už toto nechceme, leda by to byl někdo kdo bourá pořád.
Pokuty - tam záleží o co jde. Pokud třeba parkování při prac.výjedu, tak platí firma. Pokud je to v rámci soukromých jízd, tak to musí zaplatit.
Předchozí