Však on i stůl prvostupňového učitele stojí leckdy za kouknutí
.
Na počty hromad tedy yen prvostupňový vede, ale zase náročnost opravení jedné hromady bývá o dost nižší.
Mám vyzkoušeno. Když vezmu to nejnáročnější na 1. stupni (ČJ, třeba mluvnické kategorie, tam se člověk snadno přehlédne, nebo doplňovačky y/i), tak je jedna hromada max. na hodinu (3 minuty na sešit). Ale zase denně. Na druhém stupni v matematice jsem kontrolovala jx za týden pracovní sešity a 1x školní (častěji to nešlo, měli jsme matiku jen 3x v týdnu, tak aby měli pořád alespoň jedno z toho k dispozici) a vyšlo to 1 sešit na 10 - 15 minut. Plus jednou týdně testy, ale ty jsou rychlé.
Taky hodně záleží na tom, kolůik toho člověk nechá dělat ty děti samostatně. Čím víc, tím víc je kontrolování. Ale obvyklejší je společná a společně kontrolovaná práce v hodinách. Matikáři jsou ale často posedlí "pětiminutovkami" a jinými vychytávkami, tak to pak mají každý den několik hromádek, to jo...