Přidat odpověď
"tady jsou dva možné případy
- učitel nedělá, protože nechce/neumí/nemá vybavení.... Tam má zasáhnout vedení ( příkaz + podpora , třeba zajistit školení a podobně). To je věc vedení, zřizovatele a rodičů, aby vedení dali vědět, že něco kulhá
- žák, potažmo rodiče nechtějí. A opravdu jsem se i v tom relativně malém množství dětí, které učím, setkala i s touto sortou - a řekla bych, že jde hlavně o ně. Aby na ně byla trochu páka. Je to jak se vším ostatním - kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody. A zažila jsme i případ, kdy rodiče kryli flákající se dítě. Tam pak může učitel dělat veletoče, chodit po rukách a má smůlu. Ale on je zodpovědný za to, že se dítě může učit a musí případně prokázat, že udělal i nemožné."
Rozumím ti správně, že učitelé, kteří nechtějí nebo nemohou, potřebují podporu, kdežto žáci (rodiče), kteří nechtějí nebo nemohou, potřebují hlavně páku (myšleno páku na ty žáky, resp. rodiče)?
Předchozí