Přidat odpověď
Já tam vidím víc možností:
1/ Ríša je specifický, má specifické potřeby, takže dle papíru z PPP má na něco nárok. Pokud to škola, logicky, momentálně nemůže poskytnout, je potřeba, aby přihlédla k jeho specifikům a požadavky na něj upravila. Pokud máš sílu, bojuj, klidně i u zřizovatele.
2/ Pokud se nechceš hádat a chceš mít klid, dělěj s ním jen to, co ti přijde nejdůležitější a zbytek vyplň za něj nebo mu to nadiktuj. Ono se to nezblázní. Dělala jsem to takhle s dcerou s ADD, když ještě ve staré škole coby třeťačka dostávala denně za úkol počítat cca 60 příkladů /plus čtení a psaní, vždy ze dne na den/. Když jsem viděla, že jí pozornost už odplula, tak jsem jí zbytek nadiktovala, psaní dělala jako první a knížku jsem jí přečetla před spaním. Dneska je v šestý, v úplně jiný škole a zvládá zcela samostatně, na její vývoj to fakt vliv nemělo, počítá, čte i píše krásně a navíc je pohodová.
Předchozí