Přidat odpověď
já si právě myslím, že bude ta hodina it navíc vymyšlená tak, že se třeba vnutí do přírodopisu nějaký využití počítačů, vlastně to, co se zatím nepovedlo v češtině a matice, v češtině word, v matice Excel, tak si umím představit, že v přírodopisu budeme dělat v powerpointu a hledat na internetu a dělat prezentace a možná do toho ti schopnější zakomponují ještě něco navíc
v horším případě nás přinutí naučit se používat nějakou stavebnici, kde se musí něco naprogramovat podle návodu, aby to po zapojení měřilo teplotu, svítivost, nebo hustotu
děcka budou vidět nějaký drátky, který zapojí podle návodu do krabičky, kterou jim nachystá učitel a krabička jim ukáže čísla, a oni budou jásat, jak je to zajímavá činnost a budou využívat it ve výuce
blbý je, že neznají ani ten teploměr, když jim chci vysvětlit záporná čísla...
a já, která techniku beru jako uživatelsky fajn věc, když mi to někdo připraví, se budu muset naučit, jak to připravit, přitom nevidím přínos pro děti ani výuku, blikající čísla ani programovatelnou krabičku prostě nemusím
ale aspoň už vím, proč to škola pořídila,i když o to nikdo z nás nestál a nikdo to používat nechce ani neumí
Předchozí