Přidat odpověď
Na řetězec asi ne, ale na konkrétní obchod. U nás víc poboček řetězce není. V Lídlu kácí stromy a v Albertu mu něco provedli. Sice si nepamatuje, co to bylo, ale prý něco strašnýho.
Tesco spočívalo v tom, že třikrát za půlroku chtěl koupit smeták (jedno patro doma, druhé patro doma a chalupa). Pokaždé s ním přišel k pokladně a tam mu řekli, že smůla, protože tenhle kód nemají v systému. Byl to jediný druh smetáku, co tam vedou (malé Tesco), takže zřejmě půl roku tam stály smetáky v regálu, zákazníky odmítali a nepřišlo jim, že by to do toho systému měli zavést. Na základě toho začal jezdit do Billy a pro tyhle věci do sousední Tety.
U MM je to tak, že pracuje ve velkém korporátu, o kterém se píše v médiích, kdykoliv cokoliv provedou. Hodně tím pádem dbají na to, aby si nikdo nemohl na nic stěžovat (nejsou to teda smetáky, ale třeba GDPR) a jeho potom na.írá, když někde na reputaci kašlou (na poštu, obchodní řetězce, na kohokoliv).
Mně je to jedno, kde co nakupujeme, tak ať si to urážení užije, no. O nás se samozřejmě taky píše, když něco provedeme, ale na moje smetáky to nemá vliv, protože tam paralelu nevidím.
Předchozí