no, chápu, že lidi neláká matematika. U ní a ( též neoblíbené fyziky ) se musí trošku víc přemýšlet ? je tohle tím problémem ? Taky kdy mě vzali na jaderku ( jsem studovala vše ) tak jsem nakonec zůstala tam kde jsem byla
s obavou, že bych tamní matiku nezvládla.
ale tady jde o takovou matematiku základnější úrovně. Jestli to tedy tolika lidem dělá problémy ( procenta a zlomky ) , což jsem kdysi netušila, tak snaha o vyšší vzdělání naráží na nějakou všeobecnou schopnost to pojmout, a pak nevím, jak dál. Produkovat maturanty a bakaláře bez tohodle porozumění mi připadá, že je spíš hra na něco. Znovu opakuji, že se tím nechci nijak povyšovat, sama mám zase jiné problémy než zlomky ?.ú
Jen že téma je věnované vzdělání ( touze společnosti mít víc a víc více akademicky vzdělaných lidí , že to snižuje nezaměstnanost ) ale schopnost těch lidí " pobrat " takové ne tak těžké věci jakoby zůstala stejná ?