u nás v kanceláři jsem dodnes v paměti, jak se loučit s telefonními nabídkami - volali mi, že prý jsem jejich zákazník a chtějí se mnou probrat můj tarif na elektřinu (dávno před aférou BE), na první dobrou mi to nesecvaklo a tak se ptám jaká je to firma, že jsem jejich zákazníkem, chlapec cosi drmolil a v tu chvíli mi secvaklo, že vlastně smlouva není na mne ale na muže. A tak se ptám, kde vzal tohle číslo a on že z databáze, z jaké databáze, nejsem vašim klientem, nevím o tom a on zase z databáze, tak jsem na rovinu položila dotaz "takže voláte na náhodné číslo, je to tak?" přiznal že ano, mezitím jsem došla zpět do kanceláře a tak jsem hovor ukončila "mne vaše náhodné tipy nezajímají, přeju pěkný den" - ta poslední věta bez kontextu moc pobavila kolegy, takže teď to používají všichni, když někdo volá z nabídkových firem