Přidat odpověď
těch agresivních děti není až tak málo, naopak, a to v jakýkoliv věku
situace je o hodně jiná než v době, kdy jsme na základních a středních školách byli my,
taky je velký podíl dětí s psychickými obtížemi a i těch s psychiatrickou diagnózou, o té my ve škole samozřejmě většinou ani nevíme, ani o její existenci, ne tak o co konkrétně jde
Školní psycholog je utopie, ještě nedávno tvrdili, že škola nad 180 dětí bude mít nárok na školního psychologa, teď je to čtvrt úvazku, skutečnost je taková, že školní psycholog neexistuje, nejsou ani kliničtí dětští psychologové
učitelé bez pedagogického vzdělání, zvlášť ti starší, kteří si po třiceti letech v práci přijdou odpočinout do školy, jsou dost překvapení, že školy nefungují tak, jak oni pamatuji,
jsem zvědavá, jestli projde návrh mšmt na odborníky z praxe, pokud ano, nebudeme se stačit divit
Předchozí