Přidat odpověď
Rodinová /a další, omlouvám se, že nejmenuji konkrétně/ - nemohu popisovat všechny osoby s ADHD, ale můžu popsat ty 3, které mám doma a řekla bych, že rozdíl je v tom, že člověk bez ADHD ty nezajímavé věci zvládne udělat celkem snadno i když ho to nebaví, kdežto ti s ADHD prostě totálně ztratí energii a snaží se tomu vyhnout i když taky chápou, že by to bylo potřeba udělat. Částečným řešením, alespoň u nás, je povzbudit je k tomu, aby si na tom našli něco jiného než tu otravnou povinnost a zkusili tu situaci obrátit ve svůj prospěch - někdy to vyjde a jindy ne, s věkem se to lepší.
A co se týká těch zmiňovaných výkonů a směřování, tak to opravdu nebylo o tom, že musí chodit soutěžit nebo tak něco, ale spíš o tom, že ten vyučující nebo vedoucí kroužku je dokáže zaujmout, dát jim dostatek informací, nasytit jejich zvídavost atd. Vlastně jsme až na drobné výjimky měli vždycky zatím štěstí na skvělé učitele, kteří se našim dětem věnují i hodně nad rámec svých povinností.
Předchozí