| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ahoj.
Rozhodla jsem se napsat.
Mám dvě děti Petru a Matěje a řeknu Ti-záleží na personálu.Já měla u Petry zvláštní zážitky.Naučená že při stahu mám hodně a rychle dýchat...abych nabrala víc kyslíku pro mimi...a když jsem to poctivě dělala...slyšela jsem lékařku na chodbě jak říká-Ježiši která matka tu dýchá jak pes? A já přestala.A celý porod...abych někoho nerušila...jsem odrodila potichu.
Druhý byl o něco horší...lékaři v té době hleděli na hokej a já skoro odrodila sama.Musela jsem řvát že rodím-aby došli.
No a přesto po rozvodu se mi podařilo vytoužené těhotenství...a neodradilo by mě od toho nic.Žádný nevlídný přístup sester...ani nevhodné poznámky.Stejně si to nakonec musím odrodit za sebe...a za pár dní je už neuvidím.A za to až ten mrňous řekne MAMI...to stojí...ne?
Držím palečky...ať se Vám daří-a pokud se přecejen rozhodnete pořídit si ještě jedno mimiško-tak ať se k Vám chovají hezky.
A rada na závěr? Co vím od svých známých...nejlepší je mít u porodu tatínka.Je neuvěřitelné...jaká změna v chování personálu nastane:-)
A já ho tam beru.Pro jistotu:-))

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.