Oomlouvám se předem, ale nedalo mi to a po přečení pár článků bych chtěla také reagovat z pozice učitelky. Nepřečetla jsem si všechny články, ale v těch několika mě zarazilo, že jsem se nedozvěděla jestli nebyly adaptační problémy s dětmi, tím taky nechci tvrdit, že musely být, ale je fakt, že děti, které chodily jen na pár dnů a pak přišli zase po nějaké době začly se vším od začátku, neříkám, že všechny a nebo zase naopak měly problém s tím, že nechápaly proč ostatní kamarádi chodí do školky pořád a ony jen na pět dnů. Musím se zastat taky Vás maminek, že mi příjde nelogické a chtěla bych vidět kdo Vás zaměstná (pokud si budete chtít přivydělat)na čtyři hodiny a to ještě ve vámi určenou dobu!A pokud jde o smíšené třídy, moje kolegyně s tím měly problém, že malí jsou moc malí a nic nesvedou a velké to brzdí a spíš jdou dolů. Podle mě je vše na domluvě mezi učitelkou a rodičem. Já za sebe můžu říct, že jsem pro smíšené, ať už kvůli sourozencům, tak i kvůli tomu, že ti malí se snaží dorovnat těm starším a kolikrát s údivem pozoruji jak zase ti starší dovedou pomoct mladším, že si kolikrát říkám, že mě v té třídě ani nepotřebujou a tak to podle mě má být. Když v téhle ekonomické době každý počítá zda mít dvě nebo raději jedno dítě, tak pak si myslím, že ve smíšené třídě kolikrát nejde poznat,kdo doma sourozence nemá, ale to je jen můj názor! A taky se držím toho že nejsem tady od toho vychovávat pro školu, ale pro život a že všechno záleží na komunikaci i když to někdy hodně drhne!
Předchozí