Porodnici na Obilním trhu jsem si vybrala proto, že když jsem již v těhotenství měla komplikace a byla jsem zde hospitalizována, setkala jsem se zde s lidským přístupem (který na jiném pracovišti nebyl). Sama pracuji jako zdravotní sestra a proto jsem ocenila, že zde se mnou jednali jako s "kolegyní." Velmi bych chtěla poděkovat paní asistence MUDr. Gerychové a sestřičkám z CAR za přístup, s kterým ke mně přistoupily při odběru plodové vody. Mé těhotenství bylo již od začátku komplikované, a proto jsem se rozhodla, že náš malý Adámek se narodí právě zde, protože vím, že zdejší JIP je natolik vybavená, aby mohla mimi pomoct, kdyby bylo třeba. Ke konci těhotenství se u mě projevila střední preeklampsie, a tak když jsem jednou přišla na kontrolu na měření TK, už si mě nechali na odd. 6 s tím, že náš malý brouček se narodí, co nevidět. Počítala jsem s tím, že to bude za pár dní, ale paní MUDr. Janků mi řekla, že by to mělo být co nejdříve - nejlépe 2. den. To bylo překvapení... Setřičky i paní MUDr. na odd. 6 byly výborné - příjemné, vstřícné a ochotné. 2. den jsem šla na porodní sál k vyvolání porodu... Zde se o mě po celou dobu starala PA, paní Andrea Konečná, která byla velmi profesionální a šikovná. Malému, kromě paní PA, pomohl na svět pan MUDr. Lukáš Hruban. Manžel byl po celou dobu porodu se mnou, což mi velmi pomohlo. Za 5. 15 hod. se narodil náš malý Adámek. Porod se mnou zamával trošku víc, než jsem čekala, takže na odd. 5 jsem byla převezena a malý mi byl sestřičkami z dětského odd. nošen ke kojení a 2. den jsem ho k sobě dostala na stálo. Sestřičky na odd. 5 i na dětském byly ochotné a vstřícné. Adámek, protože se narodil o maličko dřív, měl novorozeneckou žloutenku, byl nějaký ten den na FT, kam jsem za ním mohla kdykoli přijít, sestřičky byly milé, vše vysvětlily (a i když to člověk, jako zdravotník zdá, že malému to neublíží, ale naopak pomůže, tak po porodu jsem z toho byla nešťastná, jak šafářův dvoreček). Od doby, co jsem přišla jen na kontrolu, až do