| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k porodnici Fakultní nemocnice

Asi je to všude stejné. Já rodila ve Vysokém Mýtě a o problémech s kojením bych mohla vyprávět. Když jsem se naučila správnou techniku kojení, tak jsem zjistila, že vlastně syn nechce pít. To uznaly i dětské sestry, ale přesto mi pořád říkaly, ať to zkouším. A když nepřibíval na váze a já požádala o příkrm, tak se na mne dívaly jako na špatnou mámu a žádný příkrm nebyl.Taky dětský lékař si neodpustil některé jízlivosti ohledně krmení. A když jsem odcházela domů, jedinou starostí bylo, jak chci doma kojit, když mi to ani tady nejde. O každou pomoc jsem musela požádat a měla jsem pocit, jako že chci nějaký nadstandart. Tak nevím. Přístě až budu někde rodit, tak už budu tvrdá a ozvu se, že jim po tom nic není, čím dítě krmím. Myslím si, že jsem dobrá máma, která dává dítěti lásku možná větší než jiné mamči, které sice kojí, ale dítě šoupnou do chodítka, aby měly klid.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.