| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Zrušme víceletá gymnázia, stejně jako to udělalo Finsko...

"Gymnázia nemohou za předčasnou selekci dětí z příznivějšiho socio-kulturniho prostředí. Mnoho děti je totiž mimo hlavni proud už od školky nebo nejpozději od 1. třídy." To přece není pravda! Za výchovu děti zodpovídají RODIČE!!! jenže ono je to tak jednoduché: to já nic, za to přece může někdo jiný, nejlépe škola. A škola sklapne uši, ve snaze všechny děti srovnat do jedné lajny zavede inkluzi a debilizace národa je dokonána. Ptala jsem se staré učitelky, dneska je jí skoro 90 let, jak to teda dělali, když ve škole učila ona. A ona mi řekla: víš, i za nás byly děti chytřejší a děti hloupější. Ten chytrý pochopil hned, ten slabší se musel o něco víc učit. Ale pokud by se neučil, byl by zkrátka hloupý. Takže my jsme zrušili domácí úkoly, aby se dětičky nijak nenamáhaly, co kdyby se náhodou museli aspoň trochu učit, že. Pak jsme zrušili veškeré pamětní učení a naučit se básničku je pro děti nepřekonatelné. Pak se divíme, že rodiče, kterým na vzdělání dětí záleží, je nenechají chodit do školy typu Chánov, ale hledají školu, ve které se děti aspoň něco naučí. Tak aspoň pomluvíme školu, že "nevyrovnává rozdíly v socio-kulturnim prostředí". Jak to asi tak má ta škola dělat, když si 6-leté dítě neumí před jídlem umýt ruce, v životě nebylo v ZOO a řadu zvířat nevidělo ani na obrázku. Zato má dokonale jasno ve značkách cigaret a piva.