| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Nevyzvednutí zásilky z eshopu

 Celkem 68 názorů.
 Karkulína 


Téma: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 15:45:08)
Pokud si nevyzvednu balík (Česká pošta) se zbožím z eshopu, bude po mě tento eshop chtít proplatit poštovné? V obchodních podmínkách nic takového není.
 Krabatka 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 16:19:34)
To jsi chtěla poslat na dobírku?
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 17:04:19)
Myslíš, že e-shopu dělá radost balit a rozesílat balíčky a platit poštovné za nesolidní zákazníky ze svého?
Úplně stačí ty náklady navíc za vrácení zboží ze zákona do 14ti snů...ale tak to prostě je nastavené.

Víš, co - přemýšlej, že bys odeslala nějakému zájemci své zboží ty - sehnala bys krabičku, pečlivě ho zabalila, na poště zaplatila za balíček a ten by se ti nedoručený vrátil zpět...co by to o dotyčném vypovídalo.
Myslím, že člověk pochopí, když zákazník odstoupí od smlouvy NEŽ je zboží odeslané. Ale takhle?
Jinak - e-shop má právo po tobě ony prokazatelné náklady na tebou objednané zboží vyžadovat.
 Karkulína 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 17:56:48)
No tak pardon, že jsem se zeptala ~a~ ~a~ ~a~
Chtěla jsem jen vědět, jestli je možné to vymáhat, když to není uvedeno v obchodních podmínkách. Nemám s tím zkušenosti, zatím jsem si vždy vše objednané řádně převzala a zaplatila.
Ale jestli máš potřebu si na mě zchladit žáhu za všechny zákazníky, kteří kdy tobě nepřevzali zboží, tak si klidně posluž...
 Maťa. 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 23:05:19)
Presne tak.

P. S. Práve zajtra idem vyzdvihnúť mimo iného ďalšiu nevyzdvihnutú dobírku, kde "zákaznice" svato svatě slibovala, že ju prevezme. Všade sa píše, jak sa na netu okráda, ľudia nafukujú fámy o neseriozných eshopoch...ale ono je to skor o tom, že je milion neseriozných zákazníkov, čo si v pohode objednávajú dobírky a nevyzvedávajú. Tým ľudom vobec nedochádza, že ak by napísali dve vety do emailu, že rušia objednávku (ešte predtým, než eshopař zboží odošle), tak nevzniknú vícenáklady s balením zboží, s platbami za poštovné atd. atd.

P. P. S. Ano, eshop MÁ PRÁVO to vymáhať. Otázkou zostáva, či mu za nejaký súd tých pár korun stojí - a na to hrešia tí "nevyzvedávači".
 Maťa. 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 23:07:45)
Inak ja osobne mám zoznam tých neserioznych. A ak by si nabudúce objednali, odmietnem im dobírku a budem vyžadovať platbu dopredu. Inak si u mňa proste nenakúpia, o takýchto zákazníkov nestojím.
 Katka. 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 17:24:57)
Ano, maji na to právo - na proplaceni nejen postovneho, ale všech dalších nákladů jako je balne, opětovné naskladneni atd... A pokud to neuhradis, můžou to předat právníkovi.
Jelikož mám 2 snopy a takových nespolehlivých zákazníků je víc než dost, chci proplatit veškeré náklady a když neuhradi, přebírá to právník.
Já jako prodejce mám ze zákona taky svoje práva, stačí, ze vracim poštovne ve 14 denní lhůtě a nehodlam platit ze svého za nesolidni zákazníky.

Omlouvám se za chyby, píšu z mobilu.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 17:28:33)
Katko, a opravdu pak z těch lidí to poštovné dostaneš? Stačí jim pouhý dopis od právníka?
Dokud těch nespolehlivých lidí bylo jen pár, dalo se to...bohužel počet roste.
Lidé přesně vědí, jaká mají práva, ale už netuší, že když uzavřou "virtuální" smlouvu, že je závazná.
Mrzí mě to - je to tolik zbytečné práce...a poslední dobou nejen mrzí, ale i štve. ~:(
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 17:28:35)
Katko, a opravdu pak z těch lidí to poštovné dostaneš? Stačí jim pouhý dopis od právníka?
Dokud těch nespolehlivých lidí bylo jen pár, dalo se to...bohužel počet roste.
Lidé přesně vědí, jaká mají práva, ale už netuší, že když uzavřou "virtuální" smlouvu, že je závazná.
Mrzí mě to - je to tolik zbytečné práce...a poslední dobou nejen mrzí, ale i štve. ~:(
 Katka. 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 17:39:02)
Pam-Pelo, někteří zaplatí hned, když jim pošlu dopis já, ostatní zaplatí, až když jim přijde výzva od právníka.
Z počátku jsem to neřešila, měla jsem třeba 2-3 vrácené dobírky za rok a říkala jsem si, čert to vem, ale teď je jich hodně a kupodivu vše na zboží skladem, takže je to odesláno obratem. A navíc, když musím vracet i poštovné při ostoupení od kupní smlouvy, tak to bych za chvilku vydělávala jen na poštovné ~Rv
Mrkni na www.upominkaonline.cz ~R^
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 17:43:04)
katko, právě...i já se snažím chovat k zákazníkům korektně a slušně, ale totéž očekávám zpátky.
A pak tu narazím na téma: :Musím si zásilku, co jsem si objednala, převzít?" ~;)
Prostě pokud uzavřu s někým smlouvu, pak je nutno ji plnit oboustranně.


Dopis ode nás bohužel nepomáhá. Budeme muset zaangažovat toho právníka, pokud to přejde únosnou míru.
Díky moc.
 Krabatka 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 17:44:44)
Podle mě to vymožitelné není, protože to může objednat naprosto někdo cizí na mě.

Tobě to ti lidé zaplatí jednoduše, protože to skutečně objednali a nevyzvedli, přijde jim dopis bu bu bu, tak raděj honem uhradit. Ale jinak je to podle mýho nevymožitelný.
 Inka 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 17:57:11)
To by mě zajímalo, jak by mi dokázali, že jsem to byla já. Vždyť můžu objednat cokoliv na kohokoliv třeba z telefonního seznamu nebo z baráku.
 Krabatka 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 17:59:03)
Přesně o tom píšu. Je to nevymahatelný, protože na tohle to může svést každej. Prostě to neobjednal on.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:05:27)
Krabatko, máš s tím nějaké zkušenosti, že to z tebe nikdo nevymohl?
 Krabatka 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:08:59)
Já platím všechno dopředu, kvůli (většinou) levnější přepravě a zásadně na dobírku nezasílám právě z tohoto důvodu, že bych si na adresátovi nic nevzala, kdyby to nevyzvednul.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:14:23)
Myslím, že solidní renomovaný shop si nemůže dovolit neposílat zboží na dobírku. Naštěstí slušní a solidní a dokonce hodní zákazníci stále ještě převažují.
 Maťa. 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 23:26:49)
Ad dobírky..Krabatko, úspešné eshopy tú dobírku už holt musia mať, je to viacmenej nutnosť. Ja som dobírky tiež kedysi nemala a už mám...pretože mnohí z obchodu odídu len preto, že tam nie je nabídka dobírky a automaticky si z toho spravia "neseriozny" eshop. A nakúpia inde.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:04:55)
Já si myslím, že pokud objednáváš ze svého mailu nebo telefonního, za svůj mail i telefon ručíš :-).
To by bylo dost jednoduché říct - "já jsem si nic neobjednal".

Je to docela běžná a dost průhledná výmluva těch, co si zboží nevyzvedli :o), protože většinou z toho zadaného mailu i dále komunikují, takže objednávka skutečně z toho jejich mailu byla poslána.
Ale pak si to kdyžtak s právníkem budou muset vyříkat ~d~.

Nebo se vám v reálu někomu opravdu stalo, že by vám někdo nevyžádaně objednal nějaké zboží? Já o tom za 6 let neslyšela ani jednou :-).
Lidi prostě hrajou na to, že když budou dělat hloupé a budou zapírat, že jim to projde.

 Krabatka 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:07:37)
Tak já mám třeba nic neříkající obyč mejl na obyč serveru. S telefonem to nemá co dělat.

Jinak mého známého kolektiv objednal ze srandy své kolegyni vibrátor. Ta o ničem nevěděla, došla na poštu, rozbalila a samozřejmě odmítla převzít a uhradit. Už vidím, jak to z ní někdo vymůže.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:12:57)
No, Krabatko, aby ses nedivila, nebo spíš ona.
A je to dost nepravděpodobná historka, protože nemůžeš něco nezaplatit - ale rozbalit a pak teprve nepřevzít....
Musíš převzít a pak rozbalit a pak eventuálně odeslat zboží zpět.

Vymysli si lepší storku.

A i kdyby se občas něco podobného stalo, pak to možná bude tak 1% z celkových nepřevzatých objednávek.
navíc třeba my opravdu nemáme sortiment, kdy by ho někdo objednával ze srandy někomu jinému.
navíc minulý týden paní nereagovala na upřesňující mail, pak sama volala, kde má zboží, že na něj strašně spěchá. Druhý den volal kurýr, že paní odmítla zásilku převzít, páč na ni nemá peníze ~d~.
Lidi jsou různí.
 Majda a Kájík 07/10 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:14:27)
Pampelo, to není pravda. Na to máš právo otevřít zásilku (většinou s vedoucí pošty ).
 Krabatka 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:15:47)
Pampelo, než začneš blábolit o smyšlených storkách, tak si zavolej na poštu, jak to chodí, když ti přijde balík. Na poště jej můžeš rozbalit a zaslat zpět, aniž bys ho hradila. Mám s tím osobní zkušenost.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:18:03)
Tak to se omlouvám, o této možnosti jsem nevěděla.
Přesto nevěřím, že je tahle historka pravdivá... ~;)
 Katka kluci 15 a11 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 22:23:11)
To je celkem bezne - zakaznice vyprudi a sprdne operatorku, ve firme je poplach, aby ji balik odesel ihned a naslene neni prevzat.Znam.
 Hrozinka 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(3.2.2014 0:31:14)
Krabatko, to je pěkná kravina. Každý PC má svou IP adresu, která je z mailu zjistitelná, tudíž je dohledatelné, odkud byl mail posílán. To nemá nic společného se seznamem, googlem, nebo kde máš maily ... Jedině, že bys ten mail posílala z nějakého veřejného připojení, což je dnes už celkem reálné (volně přístupné wifi).
Objednávka po telefonu je už lépe dohledatelná. Hovor i sms (včetně obsahu sms!) lze zjistit zpětně.

Mmch sama jsem se kdysi stala obětí takovéhoto žertíku - čirou náhodou jsem očekávala dobírku, i částka byla kupodivu podobná, takže jsem si pěkně převzala porno dvd ~o~ Naštěstí eshop byl tak uznalý, že mi vrátili peníze, když jsem jim to vše zaslala zpět, že jsem si nic neobjednala ~R^ Dodnes ovšem netuším, kdo byl tím vtipálkem, nepátrala jsem po tom.
 Inka 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:16:58)
Jak můžu ručit za svůj mail? Vážně by mě zajímalo jak někomu dokázat, že si to objednal on. Já teda neobjednávám nic, ale manžel si občas něco objednal a má na to speciální mail i mobil a objednává to na fiktivní jméno, nechce aby ho pak někdo otravoval reklamama. Vždycky si teda všechno vyzvedl, ale absolutně anonymně.
 Majda a Kájík 07/10 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:18:11)
Inko,jak něco může objednat na fiktivní jméno? To má i falešnou občanku s fiktivním jménem? Nebo jak si to vyzvedává na poště?
 Inka 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:25:56)
Bere jenom, kde je osobní odběr.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:29:31)
Inko, ale pak nevzniká shopu žádná škoda...o tom tu nemluvíme. Mluvíme o zbytečně vynaložených nákladech na poštovné vinou nezodpověných zákazníků.
 Krabatka 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:32:13)
Ty děláš, jako by těch nezodpovědných byla polovina ze všech. To je přece nesmysl. Podle mě jich je hrstka a pokud není při nákupu nějaká ověřovací registrace, tak to vymahatelný není.
Podle mě spíš lidi zneužívají možnost vrácení zboží bez důvodu. Potřebujou to na víkend, pak vrátí. Toho už bylo popsáno mrak.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:38:32)
Tak těchhle zákazníků zas máme pomálu my. A tohle jednání umožňuje občanský zákoník...to je o něčem jiném. Prostě na to mají právo - zboží vrátit, tak to udělají. S tím musí člověk počítat.
Sice nechápu, jak je možné, že může vracet i objednané zboží, které jim na prodejně vybalíme a předvedeme a mají možnost si ho vyzkoušet po celé hodny (jak se to liší od zákazníků bez eshopové objednávky), ale budiž. Je to kravina, ale je to v zákoně.

Ale pokud vyloženě lžou ze stejného telefonu nebo mailu, ze kterého dělali objednávku pak to docela naštve.

A jak psala Katka - dřív jich bylo pár, tak se to ztratilo, nyní jich je násobně víc. A navíc si myslí, jak je tu na diskuzi vidět, že nejsou páky z nich vynaložené náklady dostat.
 Inka 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:40:48)
Tak to je fakt hrůza, takovýho jednoho dokonce znám a myslí si, že nedělá nic špatnýho, když je to legální.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:43:16)
Spousta lidí si myslí, že co není zakázáno, mají povoleno.
A spousta lidí si myslí, že když dělá něco anonymně, že jsou nevyhledatelní.

Já bych řekla svoje oblíbené - že člověk by neměl dělat to, co nechce, aby se dělo jemu samotnému nebo jeho blízkým.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:21:53)
Inko, fiktivní mail, telefon a fiktivní jméno?
A proč, prosím tě?
Asi jsem moc naivní a důvěřivá, to by mně opravdu nenapadlo.
Aby pak kdyžtak ten zákazník nebyl k dohledání?
Nebo právě proto, aby neručil za své objednávky, nebo proč?

A jak ho tedy pošta vyhledá a jak mu balík předá, když je to na fiktivní jméno?
Koukám, že se v dnešní době opravdu neorientuji...to jsou věci, které by mě nenapadly, ale koukám, jak to má někdo pekně vymyšlené.
a blbci v e-shopech pečlivě objednávají, balí a posílají na své náklady... ~;)

Asi si půjdu dát panáka.
 NovákováM 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:25:24)
nechoď, to je nějaká kravina :-D
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:28:30)
Aspoň někdo normální ~x~ ~7~.
To by mě nenapadlo, jaké záludnosti člověk může od druhých očekávat...už si kolikrát říkám, že budu míň důvěřivá a potom tu čtu takovýhle věci... ~7~
Naštěstí teda těch nezodpovědných zákazníků u nás moc není, asi máme štěstí na ty zodpovědnější.
 Katka kluci 15 a11 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 21:06:09)
Neni.Nekter paranoidni jedinci takto skutecne nakupuji.Uvedou nesmyslne osobni udaje a bali nechaji poslat na vydejni misto.Musi tedy objednavat jen u firem,kde je tato moznost.Posta samozrejme fiktivni adresu nedoruci.
 Inka 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:28:40)
Asi je paranoidní, nechce svý jméno a adresu nikde uvádět, ale objednával fakt zhruba tolikrát, kolik má prstů na ruce, jenom když to jinak nešlo. A vždycky si to vyzvedl.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:30:21)
paranoidní asi jo..protože často lidi očekávaj od druhých to, co znají u sebe....anebo mají blbou zkušenost.
 Inka 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:36:29)
Nebo prostě nechce, aby měl každej jouda uložený jeho nacionále.
 Maťa. 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 23:20:09)
Ad "jouda", máme tu Úřad pre ochranu osobných údajov, kde je každý eshopař evidovaný - seriozny obchodník určite.

Mimo toho, ešte som sa nestretla, že by sa na mňa valili spamy z obchodov a to nakupujem všetko po netu, páč inak nestíham.

U objednávania je vždy aj zatržítko, či chcem dostávať info maily alebo nie.

Ano, spamy chodia. Ale hlavne tým, čo svoj e-mail dajú k dispozícii na rozne diskusné servery (ano, aj na Rodine e-maily zneužívajú) a na rozne slevové portály (tááák obľúbené) a na rozne cenové porovnávače atd. atd.:-)

V dnešnej dobe si máloktorý eshop lajzne postupovať protizákonne, nestojí im to za to.

Ja osobne rozosielam nabídkový e-mail skutočne len raz za čas, keď je nejaká akcia a ZÁSADNE len tým, čo s tým súhlasili. A čo poznám obchodníkov, robia to podobne jak ja.


 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 23:56:36)
Maťo, on každý ví, jak se bránit neseriózním obchodním partnerům udáním falešné adresy, telefonu, mailu a jména...:-), ale chtěla bych vidět, jak by se tvářili třeba lékaři při udání falešných pojišťovacích dat pacientů, když by si nemohli vyžádat u pojišťovny proplacení úkonu, nebo cestovní kanceláře, kdyby klient zadal falešné jméno a adresu, klienti pojiš´toven atd...

Vždyť je to to samé - některá služba, aby byla vzájemně korektní, prostě potřebuje korektní jednání z obou stran.
 Maťa. 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(4.2.2014 19:46:36)
Naprostý súhlas.
 Líza 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:33:21)
Pampelo, já se jí tak nedivím. Dáš mail a najednou máš dvakrát tolik spamů. Dáš telefon a do týdne tě začnou obtěžovat telemarketingem.
Taky mi vadí, jak eshopy, hlavně asi tý velké, zacházejí s osobními údaji klientů.
 Inka 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:38:14)
Ano, přesně proto bych nikde neuvedla svůj mobil ani soukromý mail, teda ani služební.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:39:52)
Lízo, zas na druhé straně - e-shopové objednávky dávají něco, co nedá kamenný krám, takže je to něco za něco.¨
Já objednávám z vlastního mailu a spamů nepřibývá ~d~
 Líza 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:44:11)
No to je hodně divném postoj, jako že já si objednám a moje kontaktní údaje někdo zpenezi, to není něco za něco, ale prasarna.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:51:18)
Lízo, já je nezpeněžuju, jestli myslíš, že ano ~;)...ale že by moje údaje nebyly nikde k nalezení, to si nedělám iluze.
Minule když jsem tu psala o FB a jeho možnosti zneužití, jsem byla za divnou.
No tak mně zas přijde divné, že někdo nedává svoje údaje prodejci, když si něco objednává.
Ale jak jsem psala, já jsem asi ještě pořád stará důvěřivka.
Nedělám lidem to, co nechci, aby dělali mně...a od jiných to taky nečekám.
Kupodivu anebo možná právě proto se jen výjimečně setkám s někým, kdo je vůči mně podvodníček a kdo mne zneužije.
A když už - je to právě na tom shopu při nepřebrání zásilek. v běžném životě se mi vyhýbají.
Jinak jsem ráda, že tu tohle téma vzniklo, to by mě nikdy nenapadlo, co se tu psalo. ~d~
 Martina, 3 synové 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:44:39)
Já objednávám jen z extra mailu, na ten chodí jen spamy a je jich dost, ale to nečtu. Samá neodolatelná nabídka... ~t~

A z anonymního čísla, které znají jen agenti s teplou vodou, tam je taky nepřijatých hovorů požehnaně. ~o~

Ale zboží přebírám. ~;)
 Inka 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:49:25)
"e-shopové objednávky dávají něco, co nedá kamenný krám" A co dávají? Ještě jsem na to nepřišla. Nemůžu si to osahat, vyzkoušet, musím do fronty na poštu a když to chci vrátit, zase do fronty na poštu. Asi jsem zpozdilá, ale zůstanu u kamenných.
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:53:32)
Inko - dávají to, že člověk nemusí zvednou zadek a jít do obchodu...vybere u PC a přebere u dveří. Pár kliknutí a pár kroků.
Jinak já taky nejraději kupuju v kamenných a kupodivu i my máme větší tržby v kamenných obchodech než na shopu a jsem za to ráda. Máme i super živé zákazníky z 99%. To mě moc baví, ta interakce s živou bytostí, než s vylhaným mailem ~;).
 Martina, 3 synové 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:57:33)
Každý mail je "vylhaný", nic jako oficiální nebo ověřený mail neexistuje - buď z té schránky někdo komunikuje seriozně nebo ne. ~a~

Já mám emailových schránek víc pro různé účely, ale "vylhaná" není ani jedna. ~;)
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 19:01:09)
Martino, myslím vylhaný lidmi, kteří chtějí třebas objednávat zboží a nepřebírat a chtějí se vyhnout odpovědnosti s tím předpokladem, že není páka, která by z nich jejich dluh dostala.

Diskuzi za sebe končím a mám tedy silnou deziluzi o virtuálních zákaznících.
 Krabatka 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 19:08:17)
Tohle snad nedělá nikdo naschvál. To si to nejspíš objednají a pak si to rozmyslí, nebo utratí peníze, nebo seženou levněji. Spíš to jsou lajdáci. Aby tohle dělal někdo vědomě naschvál, tak to by musel bejt snad psychopat.
 Maťa. 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 23:09:08)
Však z cizího krev neteče, že jo...typicky česky...
 Inka 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 19:13:33)
Přebere u dveří, leda až budu v důchodě. Mně nakupování baví. Ale kecám využívám i-tesco, tam jméno i adresu netají, vozí mi to až ke dveřím klidně v deset večer.
 Katka kluci 15 a11 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 21:50:22)
Takovy kamenny kram pred vanocemi, to je terno.Nebyt eshopu, tak jsem se uz pred lety o vanocich zastrelila...Uz nekolik let mam darky JEN z eshopu.Nesnasim narvane kamenne kramy.
 Inka 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 23:08:19)
Dárky pořizuju do konce listopadu, ale fronta na poště mu přijde daleko šílenější než jakýkoliv obchod.
 Martina, 3 synové 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:18:06)
Definuj "svůj mail" - takových schránek si vyrobím za minutu 10. ~b~

A mnoho mobilů je zcela anonymních, SIMka je zdarma nebo za pár korun. ~;)
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:25:04)
Martino, připomínáš mi Kiliho...ale po téhle debatě tady jsem se definitivně rozhodla, že hned zítra kontakuju právníka a předám mu všechny podklady k nepřevzatým zásilkám...protože to na mě dělá dojem, že dost zákazníku už předem počítá s eventualitou, že si užijí vybírání a objednávání....ale že vlastně to zboží si převzít ani nechtějí.
Protože jinak si neumím vysvětlit, proč by si vyráběli falešnou identitu.
Možná na nějaké erotické pomůcky nebo objednávku kulometů či drog...ale třeba na prášek na praní nebo žrádlo pro psa....~8~
 Krabatka 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:26:48)
Tak to si tvůj právník bude mnout ruce, z tebe mu to posype, ale ze zákazníků už tak moc ne. ~:-D
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:30:49)
Uvidíme, Krabatko...:-)
 ll 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 22:11:10)
Nechci ti brát iluze, ale náš právník vymáhání pod 5.000 Kč / ks vůbec nebere. Nevyplatí se mu to. Jedině pokud by měl výdělek od tebe i za to neúspěšné vymáhání. V obchodních podmínkách toto máte ošetřeno?
 Pam-pela 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 23:51:31)
Samozřejmě že máme :-).
Je jasné, že určití právníci se nebudou soustře´ďovat na malinké pohledávky, ale jak to poslední dobou vypadá, někteří právníci se sousřeďují právě na ně, asi že ví, že z obyčejných lidí ty dlužné pohledávky vymohou a jejich odměna je přesto nemalá.

 Majda a Kájík 07/10 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 18:07:19)
Není lepší nic nekupovat když na to nemám?~d~To budou v tom shopu strašně rádi že kvůli vám vyhodí prachy za dobírku...~e~
 Nessie a příšerky 


Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 19:58:07)
Právo na to má, ale třeba my jsme nad tím radši vždycky mávli rukou - naštěstí ale bylo takových objednávek pár. Chápu, že se tu rozčilijí ty, kterým se to děje běžně, náklady na poštovné a balné jsou fakt velké.

Na tvém místě bych se mailem shopu omluvila.
 Katka kluci 15 a11 
  • 

Re: Nevyzvednutí zásilky z eshopu 

(2.2.2014 20:58:42)
Vetsi eshopy to vetsinou nevymahaji, nicmene znam z praxe dalsi postup - temto zakaznikum "neprebiracum" zasilek se snazi podruhe uz nic neposlat...Je fakt, ze zakony v tomto pripade jsou velmi ochranitelske vuci zakaznikum a protivaha - ochrana poctivych obchodniku je celkem mala.A spolecenska atmosfera zivena sdelovacimi prostredky je take podivna "co eshop,to zlodej"- pokud je reportaz z tohoto prostredi, vzdy je to o podvodnem eshopu a chudince zakaznikovi.....Zajimalo by me,kdy se dockame reportaze o zakaznicich, co si z eshopu delaji pujcovnu ci objednavaji bez umyslu balik vyzvednout.Vim,ze jsou to vyjimky,ale to podvodne eshopy taky.....

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.