MYSTIK MYSTIK |
|
(13.10.2015 19:19:05) Je to trend udržení ceny ? Vůči majitelům aut a konkurenci, která normy splňuje to je velmi nemorální. To je něco srocnatelného s dopingem ve sportu :-(
|
neznámá |
|
(13.10.2015 19:22:44) Ještě bych počkala jak se vše vyvine, proslýchá se, že konkurence je na tom podobně.
|
kachna_ |
|
(13.10.2015 20:45:18) Evropské normy ta auta plnila i bez falšování. Já doufám, že klesnou ceny VW dieslových ojetin a budeme na nějakou mít.
|
|
kreditka |
|
(13.10.2015 21:12:10) Proč jako? Celé ekologické normy jsou na prd na jednu stranu nemůžeme koupit rtuťový teploměr, klasickou žárovku pod názvem žárovka, vysavač s vyšším příkonem a na druhou stranu si doslova ku.víme přírodu kukuřicí do bioplynových stanic a jedovatou řepkou do nafty a benzínu, která pak ve výsledku likviduje motory - ekologie naruby..<> ale pár bruselsklých úředníků a "ekologů" vesele na této blbosti rejžuje
|
Anni&Annika |
|
(13.10.2015 21:52:34) To neni trend drzeni ceny, to je ekologicka americka sikana, ktere tyto hodnoty nastavila velmi vysoko. Obchazeji to nejakym zpusobem u diesel motoru dle me vsichni. Jedina moznost jak to resit je prilevat do motoru AdBlue. Coz je draha zalezitost, ale ma to treba novy mercedes. VW to obesli /obelhali/ a vymyseli zpusob aby nebylo nutne menit motor. Takze bych rekla, ze to nebylo kvuli drzeni trzni ceny, ale proste zpusob, jak se vyhnout/obejit novou nesmyslnou normu. Tyhle normy jsou proste vysoke a rekla bych, ze tim Amerika proste chrani/uprednostnuje sva zrava benzinova auta. Pritom Stickoxide /nevim jak to prelozit..oxidy dusiku? NOx/, ktery produkuji automobily je jen asi 40% /zbytek je zemedelstvi atd.../ a z tech 40% delaji osobni automobily asi 10%, zbytek jsou nakladaky a autobusy.
|
Chloé |
|
(13.10.2015 22:37:41) Jj, hlavne Amerika, ktera ignoruje Kioto a vubec. Skoda mluvit.
|
|
|
aky |
|
(14.10.2015 10:22:32) ...Takze bych rekla, ze to nebylo kvuli drzeni trzni ceny, ale proste zpusob, jak se vyhnout/obejit novou nesmyslnou normu. Nie, Anni, ked vylupim banku, to nie je sposob ako sa vyhnut/obist nejaku nezmyselnu normu, to je lupez. A co urobil VW je podvod. Tym ale nehovorim, ze naroky a poziadavky ekoteroristickej lobby su v poriadku. Fyzikalne zakony platia, aj ked strana a vlada odhlasuje a opeciatkuje opak.
|
Anni&Annika |
|
(14.10.2015 12:31:22) aky, to ja nepopiram, jen v tom nevidim uplne to ...kvuli drzeni trzni ceny.
|
|
|
Baloun62 | •
|
(15.11.2015 17:20:07) Dusík je obecně netečný plyn a proto oxidy dusíku vznikají pouze za extrémních podmínek, jaké nastávají například při hoření ve vznětovém motoru. Tedy za vysokých teplot a tlaků. Bohužel dnešní doba downsizingu, tedy zvyšování litrových výkonů pomocí zvyšování plnících tlaků, tomu ještě nahrává. Ale ani benzínové motory nejsou bez viny. Při spalování tam sice NOx nevznikají, ale spalovací motory mají ve výfukovém potrubí katalyzátory, které sice oxidují volný uhlík a oxid uhelnatý na CO2, ale bohužel také vytvářejí prostředí pro snazší oxidaci dusíku na NOx. VW také "přilévá do motoru AdBlue", jinak by Euro5, natož Euro6 neplnil. Jenomže - co to je AdBlue? Obyčejná močovina, nic jiného. Spotřeba této močoviny je asi 1 litr na 20 spálených litrů nafty. Při spotřebě 6 litrů nafty na 100 km je to zhruba 350 km na 1 litr AdBlue (močoviny). A kam se ta močovina ztratí? Inu, do ovzduší. I když částečně formou vodní páry a čistého dusíku. Ergo likvidovat jeden sajrajt tím, že do motoru budu lít jiný sajrajt, protože na ten druhý ještě nejsou normy, to je klasické vytloukání klínu klínem. Nechci věštit, kudy povede cesta ven - zda přes hybridy, kde spalovací motor bude pouze dobíjet baterky, nebo přes palivové články spalující vodík na vodu, to ukáže čas. Pravda je, že celý humbuk vznikl v Americe a rozhodně má za cíl (možná nejenom, ale zcela jistě hlavně) - jak píšete - ochránit americké žrouty benzínu před konkurenci nafťáků z Evropy a Japonska.
|
|
|
LogZa |
|
(1.12.2015 20:42:07) Prodej volkswagenů v USA prudce klesá ... http://www.novinky.cz/ekonomika/388010-prodej-volkswagenu-v-usa-prudce-klesa.html Volkswagen sníží počet verzí aut i jejich výbavy http://www.novinky.cz/auto/387792-volkswagen-snizi-pocet-verzi-aut-i-jejich-vybavy.html
Tak to z diskutujících zde, taky nečekal nikdo ... Já tu kauzu neumím okomentovat, vy ano ?
|
|
|
|
|