sindi |
|
(12.7.2017 18:05:53) Holky, chci se vás všech zeptat, protože mám bohaté zkušenosti právě na recepci hotelu a čím dál častěji zažívám opravdu nepříjemné hosty, nevím proč takový lidé vůbec cestují ? A proto moje otázka, jste taky nepříjemné když někam přijedete? Většinou se to do druhého dne uklidní asi když z toho člověka spadne ta únava, ale proč si tu špatnou náladu musí vybíjet na ostatních? Potom jsou to další typy a tam se to neuklidní za celý pobyt, to mi připadá, že je asi peskuje celý rok někdo v práci a tak si to přijedou zkusit jinam zase oni. Je mi to docela líto, protože nejsem konfliktní a nemám ráda dusno, většinou je to potom tak, že ten druhý, který je třeba milý tak je mu za toho druhého trapně. Tak asi jen taková prosba, když máte špatnou náladu a jedete na dovolenou nevylévejte si ji na druhých
|
Cimbur |
|
(12.7.2017 18:13:01) Nerozumím. V hotelu jsem byla párkrát v životě. Co je to nepříjemný host? Ten, co se ptá? Ten, kdo se ohradí že si objednal jiný pokoj? Nepozdraví?
|
Cimbur |
|
(12.7.2017 18:15:57) A ještě jeden dotaz: Myslíte, že nepříjemný člověk si to uvědomuje, že je cíleně a záměrně nepříjemný? Často asi ne. Unavený výraz po dlouhém cestování? Nejistota? Následek hádky mezi partnery? Věřím, že většinou to nebude cílené na osobu za recepci.
|
MrakovaK |
|
(12.7.2017 21:40:15) Jo, někteří si to jistě uvědomují, že jsou zrovna nepříjemní, proč by ne.
|
|
|
sindi |
|
(12.7.2017 18:31:27) samozřejmě nemyslím hosta, který má opravdu nějaký problém třeba s pokojem nebo něco jiného, myslím tím člověka, který přijede a je arogantní, neusměje se, je odměřený, když mu donesu například kávu tak nepoděkuje ani se na mě nepodívá, nepotřebuju aby byl jako med, ale prostě normální.
|
K_at |
|
(12.7.2017 18:34:17) Sindi, obavam se, ze to jsou typy, ktere se takhle chovaji bezne. Jedine kdyz bude nekdo v "hierarchii" nad nimi, budou mili. Ale pokud si nekde cosi plati, personal jim nestoji ani za pohled. Ale nerozumim tomu.
|
|
Maugha |
|
(12.7.2017 18:35:43) Poprosím a poděkuji, to je normální.
|
|
Kudla2 |
|
(12.7.2017 22:25:05) Tak arogantní je něco jiného než odměřený/neusmívající se.
Hnusný by host bezdůvodně být neměl, měl by pozdravit a poděkovat, ale jinak si myslím, že povinnost být vstřícný (a třeba se při tom i usmát) má především personál vůči hostovi.
Host může mít starosti, může být utahanej... a má na to nárok.
|
|
sindi |
|
(13.7.2017 15:34:37) přála bych ti pár dní tohle prožívat a chtěla bych vidět jak budeš příjemná
|
Carollyn |
|
(13.7.2017 16:02:44) Přesně tak, ve službách musí být člověk trochu otrlý! Však oni ti protivní nebo jenom neusmívající se zákazníci nejsou všichni, někdo je určitě i milý .
|
sindi |
|
(13.7.2017 16:07:06) určitě, těch příjemných je víc, jen se snažím to pochopit i z té druhé strany.
|
breburda71 |
|
(14.7.2017 8:32:29) Já mám teď čerstvou zkušenost s majitelkou penzionu, která by neměla ani pomyslet na to,pracovat ve službách a s lidmi, spíš asi v polepšovně. Já dělám celý rok se zákazníky, vím jak je to těžké. A narazím první den dovolené na bubáka, co se tváří, že ho náš příjezd vlastně otravuje. Zákazník se mračit může, ale nikdo jiný..
|
Ropucha + 2 |
|
(14.7.2017 9:24:16) Zajímavé postřehy (připojuji na konec). Já jsem připravená usmívat se automaticky vždy na každého, s kým přicházím do styku. Mám to ráda, žádnou velkou familiérnost, ale korektnost a úsměv z obou stran. Ovšem velmi mě dokáže rozladit, když ten, u něhož by to mělo začínat, tedy poskytovatel služby, za niž přicházím platit, zapomíná na svou profesionalitu. Já přicházím s úsměvem, těším se, že se mi někdo bude věnovat, že za své peníze dostanu svou službu. Když v takové chvíli narazím na ignoranci, mám rázem po náladě a dokáži být i velmi nepříjemná.
|
|
|
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(13.7.2017 16:15:52) Mamka jezdila před pár lety dělat masáže do jednoho hotelu, který prodával pobyty přes slevomat. Shodli se všichni na tom, že buď byl "zájezd" komplet milý nebo vysírací ( celý). Někdy se to prostě sejde.
|
|
|
|
|
|
|