| Přihlásit se | Nová registrace

Blanka Šulcová

Téma: Zkušenosti z Krakova s firmou Booking.com

(17.8.2017 19:16:03)
Moje zkušenosti s firmou booking.com v České republice jsou dobré. V Čechách vše fungovalo dobře. Poté jsme s manželem vyjeli na 4 denní výlet do Krakova. Hned po příjezdu k hotelu nás polský zloděj okradl o mobilní telefon. Protože jsem měla nehodu, skončila jsem v nemocnici s otřesem mozku. Tam mně nechali ležet na ušmudlaném lehátku 10 hodin, než mně ošetřili. Také by čeští turisté měli vědět, že v polských nemocnicích se o žaludky pacientů starají bližní. Běda člověku, který cestuje sám a octne se v Polsku v nesnázích.
Ovšem problémy nastaly, když manžel chtěl zaplatit. Ještě musím podotknout, že v podmínkách ubytování bylo nahlásit číslo kreditní karty s tím, že si peníze pracovníci hotelu stáhnou předem, což ale neudělali. Recepční odmítla peníze přijmout a odkázala manžela na manažera, který ovšem nebyl přítomen a byl kdesi v Krakově. Vzhledem k tomu, že se ho manžel nedovolal a Krakov neznáme, byli jsme nuceni odjet bez placení.
Okamžitě po příjezdu do Čech nás firma booking.com začala bombardovat e-mailem upomínkami k zaplacení účtu.
Poslat zloté přes banku je veliký problém. V našem městě je 5 bank a žádná nám nevyšla vstříc. Až nakonec peníze poslala KB za nehorázný poplatek 1250,- Kč.
S firmou booking.com už nikdy více!
 K_at

(17.8.2017 19:29:47)
Moc nechapu, co ma booking co delat s nemocnici? A proc jste tedy nezaplatili kartou na miste?
 Jana, 2/07+10/08+5/11

(17.8.2017 19:32:17)
To je spíš problém to Polsko. Kamarádce zemřel manžel, mezitím mu ale ještě stihl dojít důchod, takže ho musela vrátit a přesně ten problém, že se to nedá jednoduše poslat. Nakonec jí nabídl tlumočník, který jí překládal papíry pro Polsko, že jí to odešle přes jeho účet, protože by taky zaplatila o třetinu víc peněz, než kolik posílala.
 Monika

(17.8.2017 19:43:59)
Přes booking.com se snad jen rezervuje ubytování, ne? Není to žádná cestovní kancelář. A ani cestovka by nemohla za krádež mobilu nebo poměry v nemocnici.
 DaVinci

(17.8.2017 20:20:30)
Blanko, ty si vůbec nepochopila, jak rezervace přes booking.com funguje. Peníze si strhává nebo určuje pravidla placení vždy a pouze ubytovatel. Ano, chtějí číslo kreditky, ale to neznamená, že je zaplaceno. Vše je uvedeno v podmínkách rezervace. Proč jste nezaplatili za ubytko kreditní nebo debetní kartou se tě tu už ptají.
 Žžena

(17.8.2017 20:31:46)
šuplíku,
to ale nebyla chyba bookingu, to je na tom konkrétním ubytovacím zařízení, co tam napíše.

(17.8.2017 20:50:23)
Když pominu fakt, že se zloději ani polským zdravotnictvím nemá Booking.com nic společného, tak i za problém v hotelu může pouze ten hotel.
Objednávám si hotely přes Booking.com roky, po celé Evropě, včetně Krakova, a jediný "problém" byl v Barceloně - hotel jaksi zapomněl na svou stránku napsat, že se nachází na dálnici před Barcelonou a bez auta se tam nedá dostat. Takže jsme vylezli z příměstského vlaku někdy v osm večer a zjistili, že na místo určení nejezdí žádný autobus a museli shánět poměrně komplikovaně taxi, protože to byla fakt vlčí řiť.
Pokud jde o placení, myslím, že standardně to funguje tak, že si hotel částku za ubytování na účtu zablokuje a strhne si ji poté, co proběhne pobyt.

(17.8.2017 20:53:34)
Monty, a na satelitní mapě u toho ubytování to nebylo vidět? Já bez prohlídky mapy nic nerezervuju, kolikrát popis a mapa nesouhlasí...

(17.8.2017 20:57:51)
breburdo,
objednávala jsem to narychlo, takže jsem jen četla popis a projela fotky. Na těch žádná dálnice nebyla. My fakt potřebovali jen jednu noc přespat, neměli jsme žádné extra nároky... moje blbost, no. Ale přesto si myslím, že to tam napsané být mělo. ~;)
 Delete

(17.8.2017 20:57:19)
Monty,

ne vždy až po proběhlém ubytování. Ubytovací zařízení mívá informace ohledně storna, my třeba využili zařízení, kde peníze nevraceli, takže ke stržení došlo buď hned po rezervaci, nebo u jednoho půlka hned a druhá asi dva dny předem (objednáno bylo asi 10 dní předem).

(17.8.2017 21:03:00)
Delete,
jo, to je možné, já to až tak do detailu nikdy neřešila, na storno podmínky jsem se dívala vlastně jen když se nám nechtělo jet do Bělověže a chtěli jsme zrušit rezervaci, ale už bylo pozdě. ~;)
S placením nikdy problém nebyl, jen jednou omylem hotel ve Francii strhl částku za ubytování 2x, ale stačilo napsat mail a tu jednu platbu obratem vrátili.
 Delete

(17.8.2017 21:13:37)
Monty,

no my jsme to neřešili, ale věděli, bylo to u těch ubytování uvedené, že peníze nevracejí. To mi přijde OK.

Pravda, když jsme se pár dní po objednání a zaplacení dozvěděli, že umírá tchýně, mohla nás ta nemožnost vrácení peněz dost mrzet. Protože šlo o dost peněz, nebylo snadné se rozhodnout neodjet...a nakonec to bylo moc dobře, že jsme se tak nerozhodli. Kdyby peníze vraceli, tak jsme asi neodjeli....a nejspíš by to byla chyba.

(17.8.2017 21:20:04)
Já hodně využívám tu možnost zrušení rezervace( bez placení zálohy), vyjde to dráž,ale už se mi to mockrát vyplatilo...Teď už máme taky rezervovanou dovolenou na příští rok, a můžu to koncem května zrušit bez poplatku..U nás to je celkem nutnost, za to jsem fakt ráda..Pak na poslední chvíli máloco dobrýho seženu..

(17.8.2017 21:30:28)
breburdo,
tak díky tomu, že nejezdíme na pobyťák k moři, seženu něco vždycky. Objednávám tak cca měsíc předem, ale už jsme - právě ten Krakov - objednávali asi dva dny před příjezdem a taky bez problémů.
 Bulik

(17.8.2017 21:33:49)
Jojo, taky jsme zrovna Krakov předloni blokovali asi týden předem a v pohodě. Super apartmán s neskutečně milými majiteli, pět minut od hlavního rynku pěšky.

(17.8.2017 21:39:56)
Bulíku,
my zrovna v Krakově objednali hotel, kterej nebyl nic moc, a to byla pětihvězda. Byla to poslední zastávka na road tripu přes Polsko do Litvy a zpět. Prostory sice krásný, nějakej šlechtickej palác, ale jinak docela zklamání. Jedinej "nadstandard" bylo, že nám přinesla pokojská na uvítanou každýmu bonbón. ~t~
Je ale fakt, že my jsme dost specifická klientela. Obvykle jásáme z hotelů, které by většinu lidí zrovna dvakrát neoslovily.

(17.8.2017 21:38:07)
Jasný, když potřebujeme na cestě někde mimo plán přespat nebo podobně a je to na jeden dva dny a fakt jenom na přespání, tak je vždycky něco a rušení rezervace nemá smysl..Když jedeme k moři a chci být někde blízko u moře za jakž takž slušný peníze, tak už 10 měsíců předem to je skoro rozebraný..:-) Já jsem fakt ráda za ty možnosti a výběr..
 Žžena

(17.8.2017 21:34:33)
Že by si hotel částku rovnou stáhnul se nám stává tak u jednoho z deseti.
 margotka78 alias shit-roller

(18.8.2017 9:04:00)
ha ha, vlčí řiť...~t~

(17.8.2017 20:55:45)
A jinak já s Booking.com mám veskrze kladnou zkušenost, rezervuju si už v podstatě jen přes ně....Stěžuj si přímo na Bookingu a napiš to do hodnocení ubytování..
 Abigail*

(17.8.2017 21:07:06)
My přes booking objednávali ubytování už několikrát a vždy bez problémů. Naopak nám velmi pomohli s vrácením peněz, když zavřeli hotel v Budapešti, do kterého jsme měli odjet.
Za vaše potíže nemůže Booking, ale problémy s platbou bych napsala do hodnocení hotelu na jejich stránkách. Nemocnice a krádež, to už je holt smůla, stane se ~6~
 Bulik

(17.8.2017 21:30:32)
Za vaše problémy bohužel nemůže Booking, ale blbá náhoda a vaše nezkušenost. Domluvíte se polský? Nebo aspoň anglicky? Dost často je jádro pudla v komunikaci.
Přes Booking jezdíme dost často a velice pečlivě si vybíráme, což lze právě díky tomu, jak to má Booking vychytany. Sledujeme v první řadě hodnocení, procteme jich dost dozadu. Sleduju popis vybavení, fotky, mapu, atd., co jde. Zklamaní jsme nebyli nikdy, většinou naopak a to jezdíme low cost.
 Scarlett O´Hara

(17.8.2017 22:20:15)
Vidíš, v Krakově jsme přes booking byli 2x a nic podobného se nám nestalo :-)

Přes booking se ubytováváme často a ještě nikdy se nám nestalo, že by si hotel stáhnul celou platbu sám, maximálně nějakou zálohu.
Pokud v podmínkách opravdu bylo, že si hotel celou platbu sám stáhne (ne že si MŮŽE stáhnout) z karty, řešila bych to s bookingem. Jinak bych hotelu napsala hodně negativní hodnocení.
 Vítr z hor

(17.8.2017 22:59:37)
V Krakově jsem byla bez rezervace a jedna paní, které jsme se na ulici ptali na hostel, nás ubytovala v blázinci ~t~
 kambala pláááckááá

(17.8.2017 22:50:08)
objednáno přes ně přes padesát pobytů. nikdy žádný problém, dokonce aktivně řešili několikajazyčně průsery daného ubytování, hledali aktivně náhradní bydlení, zařídili vrácení peněz...
 Pam-pela

(17.8.2017 23:31:20)
Tak já nevím, my měli vždycky štěstí...jak s bookingem...tak s lidmi v hotelích a ubytovacích zařízeních.
Dost velký průšvih jsem si mohla udělat právě v Polsku - vzala jsem si do hotelové restaurace na snídani kabelku, kde jsem měla cca čtvrt milionu na zboží - a odešla bez ní.
To, že mi kabelka chybí, jsem zjistila za půl hodiny...čekala na mě u recepční - netknutá, ztráta by zabolela.
Vůbec se poslední dobou setkávám spíš s pomocnou rukou.
A s placením za ubytování jsme taky nikdy problém neměli.
 Dáša 2 kluci+ holčička

(18.8.2017 7:11:02)
S bookingem jsme měli vždy dobré zkušenosti, krom dovolené, ze které jsme se vrátili včera. Zrušili nám rezervaci ubytování a stále tvrdí, že jsme si ji zrušili sami. Jednak proč bychom to dělali, když jsme pak do hotelu dorazili a dohadovali se jak situaci řešit. A za druhé jsme v čase, kdy měla být námi rezervace zrušena byli zrovna v letadle. Měli jsme objednané dva pokoje, za jeden si pak stáhli 100% storno, které pak vrátili, když jsme zaslali potvrzení o platbě na místě. Ale u druhého pokoje se ještě dohadujeme, protože jsem musela zaplatit o skoro 1000 HKD více, odmítali nám pokoj pronajmout za cenu původní rezervace. Takže žádáme proplacení rozdílu.
Měli jsme pak ještě v různých městech rezervováno několik hotelů a vše bylo v pořádku.
 susu.

(18.8.2017 7:23:27)
Jak už ti napsali, za své potíže si můžeš samam a ne firma booking.~:-D
Shodou okolností jsme byli v Krakově letos, ano, přes booking, potíže nebyly, jen ubytovatel chtěl peníze radši v hotovosti. Ubytování bylo super.
Mám s bookingen taky kolem dvacítky? zkušeností a vždy OK.
 luthienka

Re: Zkušenosti z Krakova s firmou Booking.com

(21.8.2017 12:56:46)
Nám Krakow přes booking proběhl Ok. Manžel do Polska jezdí každý měsíc a ubytko vždy rezervuje přes booking a zatím vždy bez problému.
 Gladya, bývalá dasa,

Re: Zkušenosti z Krakova s firmou Booking.com

(27.9.2017 19:43:27)
Sice pozdě, ale nedá mi to a pžidám se Booking.com za problémy nemůže, je to problém konkrérního ubytovatele a země.

Pro dokreslení: Jednou nás ubytovatel vyšplouchl, přehnal owerbooking a neměl pro nás místo. Zvolali jsme na booking.com a během hodiny jsme měli minimálně o třídu lepší náhradní ubytování. Rozdíl v ceně hradil booking. Pochybuju, že to původní ubytování ještě nabízí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.