| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Řev a napadání při jednání

 Celkem 23 názorů.
 Majákova 


Téma: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:08:37)
Máte nějaké oficiální jednání a druhá strana není schopna komunikovat bez emocí, neustále zvyšuje hlas (až křik), šermuje rukama (sem tam i strach, že na vás fyzicky vystartuje), hanlivě se vyjadřuje o někom jiném, neustále někoho slovně napadá apod. Přesto s takovýmto člověkem musíte jednat, musíte s ním něco řešit. Jak se v takových situacích zachovat?

Samozřejmě je na místě zachovat klid a nebránit se obdobným způsobem. Ukončili byste například takové jednání s tím, že tímto stylem nehodláte s touto osobou komunikovat? To je první, co mě napadlo....ale co když s takovou osobou musíte nějakou věc řešit. Vy samozřejmě víte, že toto nemáte zapotřebí, ale nějak se k tomu musíte postavit.

Díky za tipy.

 Majákova 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:16:15)
Ano, to mi vždy přišlo jako jediné možné řešení, ale tato osoba takto jedná vždy, jinak asi ani neumí. C s tím, když víte, že s tímto člověkem budete něco řešit opakovaně několik let. Vůbec jí nevadí takto jednat i v přítomnosti více lidí. Sama bych s takovým člověkem ani nejednala.
 Marika Letní 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:20:39)
Podle mě jediná možnost ukončit jednání, opakovaně. Jako s malým děckem, které zlobí na hřišti. Odcházíme. Třeba 20x než pochopí.

Zajímal by mě konkrétní vztah mezi vámi. Kolega? Na to ho si lze stěžovat u nadřízených. Pokud je to klient, tak jedině výše popsané.

Řvát bych na sebe nenechala. Tedy pokud by náplň práce nebyla od podstaty taková (helplinka pro stížnosti např.)
 Majákova 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:24:05)
Marka, něco jako klient, i když ve školství se tomu asi tak neříká :-)
 Marika Letní 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:38:00)
Tak jedině pořád dokola, pojďme jednat v klidu. Slyším vás dobře, nemusíte zvyšovat hlas. Jednání přesuneme na jindy. Jak ohraná deska. Šermování rukama je nepříjemné, na to se předem přípravit a nabídnout místo k sezení přes stůl. Nejlépe křesla kolem stolku v ředitelně, kam se zaboří (a uklidní) a nebude se snadno vstávat.

Zajímalo by mě, co by poradil nějaký psycholog, odoborník na komunikaci. Nezávislou osobu, jako mediátora?
 Eudo 


Re: Řev a napadání při jednání 

(10.10.2017 12:05:10)
Majakova, zalezi na tom, co za jednani. S takovymi lidmi (ve tvem pripade nejaky rodic?)VZDYCKY svedka, nejlepe nejakeho nadrizeneho, ve tvem pripade reditele. Nechce se ucastnit?
 Ráchel, 3 děti 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 19:27:46)
souhlas. opakovaně odmítnout jednat tímto stylem.
 Kafe 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:17:50)
To záleží, jestli s tou osobou jednat musím či nemusím. Ale asi bych ho nutila, aby si sedl. To by ho mohlo trošku uklidnit.
 Majákova 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:21:46)
Netýká se to přímo mě, ale kolegyně. Vím však s jistotou, že s ní také budu muset jednat a vím i z minulosti, že takovéto projevy jsou u ní prakticky vždycky. Tak jen si tak přemýšlím dopředu, až se mi to stane, jak reagovat. Každopádně se nenechat vytočit, to je jasné.
 Majákova 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:27:00)
Šuplíku, ale tato osoba si nebere servítky před nikým, ona takto komunikuje i s vedením.
 Majákova 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:34:04)
To vůbec nehrozí, abych s takovou osobou jednala sama. Kdyby na mě spustila, řekla bych, že s ní budu jednat jen před svědky.
 kambala pláááckááá 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:33:16)
jestli ve skole, jednat jen pred vedenim, v pripade vazne agrese zavolat policajty.
 K_at 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 20:00:45)
Doporučuju nízkou školkovou židličku ~t~~t~ Tam když běžný zpruzelý otec zapluje, uklidní se celkem rychle ~t~~t~
 Majákova 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:30:12)
Buchli, jistě, nemůžu vyhodit, ale mohu odmítnout komunikovat, ne?
 kambala pláááckááá 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:31:40)
mam neustale, ale nastesti mi za to dobre platej

podle toho, ceho chci dosahnout, budto jednam tak, aby se uklidnili, nebo jsem zla nebo vysmesna, aby se vytocili do bela a zkolabovali
 PJana 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:33:05)
Takto vyostřené jsem zažila jenom jednou. Řekla jsem, že za takových podmínek jednat nemůžeme, odcházím a dohodneme si jiný termín. V tom okamžiku se ten člověk uklidnil a už se choval normálně. Měla jsem pocit, že zkouší svou pozici zákazníka, že kterého se já jako konzultant musím podělat. No nepodělala a byl pokoj.
 Půlka psa 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 18:39:59)
V životě se mi to nestalo, ale ukončila bych jednání s tím, že se mi toto chování nelíbí, ale v případě zájmu/potřeby jsem ochotná pokračovat jindy a v klidu.
 Citronove koliesko 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 19:00:14)
Komunikovat mailom. ~d~
 Jana, 2/07+10/08+5/11 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 19:36:56)
Taky bych komunikovala písemně.
 Bouřka 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 19:36:38)
Když se hanlivě vyslovuje o nikom jiném, tak to je ještě ta lepší varianta, když se hanlivě vyjadřuje k tobě, to je teprve chuťovka. Když to vím, tak se v první řadě postarám o to, aby při jednání byl ještě někdo další. Dále dělám zápis a ptám se, jestli to tam mám uvést ~t~, to je někdy zbrzdí. Jinak hlavně zachovat klid, ty známé firmy už mám prokouknutý, takže tuším, jak na každýho z nich. Pokud je evidentní, že to někam nevede, tak to ukončuju s tím, že mám i další věci. Ale to je výjimečný, většinou jsou v situaci, že se nakonec nějak dohodnout musí, protože oni víc potřebují nás než opačně.
 K_at 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 19:49:11)
Majáková, zkusila bych několikrát situaci uklidnit. Klidně až po rázné - buď se budeme bavit normálně, nebo vůbec! A potom bych to odpískala s tím, že někdy jindy. Protože to je ztráta času a nervů a stejně nic nevyřešíš.
 Cimbur 


Re: Řev a napadání při jednání 

(9.10.2017 21:00:28)
Je to těžké, časem to zvladam lépe a lépe, většinou druhou stranu uklidním. Ale taky se mi stalo, že jsem sama zvedla hlas a rozhovor ukončila. Šlo o konfliktní příbuzné pacienta. Ale jako zdravotnikovi by se to stávat nemělo. Jindy jsem opileho domácího nasilnika, který přišel pro manželku vyskocenou z okna den před jejím propuštěním, navíc chtěla ke svým rodičům. Toho jsem vyhodila drsně a na dvě doby, byla jsem asi po dlouhé době první člověk, který mu neuhnul.
 holka anonymka 


Re: Řev a napadání při jednání 

(11.10.2017 9:32:42)
v klidu si pořád melu svou, pořád dokola a nenechám se rozhodit, případně dotyčného s toutéž arogancí také naštvu a pak znovu asertivně opakuji svou stále dokola. Dotyčného to chování většinou přestane bavit, rezignuje a nakonec se dobereme ke konstruktivní diskuzi. Většinou dotyčný odchází zcela uspokojen, ač je výsledek "po mém" ~t~

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.