Majákova |
|
(9.10.2017 18:16:15) Ano, to mi vždy přišlo jako jediné možné řešení, ale tato osoba takto jedná vždy, jinak asi ani neumí. C s tím, když víte, že s tímto člověkem budete něco řešit opakovaně několik let. Vůbec jí nevadí takto jednat i v přítomnosti více lidí. Sama bych s takovým člověkem ani nejednala.
|
Marika Letní |
|
(9.10.2017 18:20:39) Podle mě jediná možnost ukončit jednání, opakovaně. Jako s malým děckem, které zlobí na hřišti. Odcházíme. Třeba 20x než pochopí.
Zajímal by mě konkrétní vztah mezi vámi. Kolega? Na to ho si lze stěžovat u nadřízených. Pokud je to klient, tak jedině výše popsané.
Řvát bych na sebe nenechala. Tedy pokud by náplň práce nebyla od podstaty taková (helplinka pro stížnosti např.)
|
Majákova |
|
(9.10.2017 18:24:05) Marka, něco jako klient, i když ve školství se tomu asi tak neříká
|
Marika Letní |
|
(9.10.2017 18:38:00) Tak jedině pořád dokola, pojďme jednat v klidu. Slyším vás dobře, nemusíte zvyšovat hlas. Jednání přesuneme na jindy. Jak ohraná deska. Šermování rukama je nepříjemné, na to se předem přípravit a nabídnout místo k sezení přes stůl. Nejlépe křesla kolem stolku v ředitelně, kam se zaboří (a uklidní) a nebude se snadno vstávat.
Zajímalo by mě, co by poradil nějaký psycholog, odoborník na komunikaci. Nezávislou osobu, jako mediátora?
|
|
Eudo |
|
(10.10.2017 12:05:10) Majakova, zalezi na tom, co za jednani. S takovymi lidmi (ve tvem pripade nejaky rodic?)VZDYCKY svedka, nejlepe nejakeho nadrizeneho, ve tvem pripade reditele. Nechce se ucastnit?
|
|
|
Ráchel, 3 děti |
|
(9.10.2017 19:27:46) souhlas. opakovaně odmítnout jednat tímto stylem.
|
|
|
|