Saša 2/98 |
|
(4.12.2017 18:16:43) Prý někde psali o aktuálních problémech s doručováním balíků.... minulý týden v pondělí mi odeslali z jednoho velkého e-shopu zboží a když se podívám na "sledování zásilek", tak mi to tam stále píše, že je balíček na depo Pardubice (kde byl vložen)... protože už přišly i balíčky později odeslané, tak jsem v pátek volala do Pardubic a tam mi řekli, že ačkoli na netu je uvedeno depo Pardubice, tak je můj balíček kdesi v Praze a jsou tam prý zavaleni..... Začínám být zlehka nervózní - má to být hlavní dárek pro moje syny... uklidněte mě řekněte že taky čekáte
|
Vítr z hor |
|
(4.12.2017 18:28:04) Neuklidnim te. U nas zrovna postu zrusili uplne. Nejdriv posta dostala hezky napad hodit to nekomu na krk. Po tridenim skoleni vznikla franciza. Jenze ti nestastnici to tezce nezvladali, bodejt by jo, kdyz minula postacka se to ucila pres rok, tak jim (nam) to zavreli uplne. Baliky chodi do jineho mesta, kde je postacka sama, bo jedna jeji kolegyne dala vypoved a druha je nemocna. Dostala "posilu" - nove devce na zauceni (zaucuje se uz mesic a zatim pry nic moc neumi). Takze ta postacka je sama vlastne na dve posty - a jeste pred vanoci.
|
Saša 2/98 |
|
(4.12.2017 18:33:17) No tak jediné co mě uklidňuje je to, že jsem to nechala poslat na dobírku... takže aspoň budu mít v nejhorším případě prachy na jiný dárek... Jen mě teda překvapuje, že e-schopu je to šumák
|
Žžena |
|
(4.12.2017 18:38:15) Šumák jim to není, ale co s tím mohou nadělat? Ostatní dopravci jsou v řiti taky. Mnoha e-shopům teď dali třeba u PPL a DPD stop stav a nashle po Vánocích, no a jsou namydlení.
|
Kafe |
|
(4.12.2017 19:28:19) Ano, nezvládá se hromadně.
|
|
|
Katka a 2 výrostci |
|
(4.12.2017 20:49:25) Šumak to e-shopu není,ale pokud už je balík predan a v logistickem procesu CP ci jiného dopravce,nenadělá s tim nikdo uz nic.Ja nějak nevím,co je na tom tak nepochopitelného.. .Letos je extremni situace - narust objednavek v prumeru o 20-30 % a zároveň nejsou řidiči,brigádníci.. .nic.Bojujem všichni jak to jen jde.V příštím týdnu očekávám nejvyšší historickou špičku e-shopovych objednávek,a to v roce š nejnižší nezaměstnanosti -tudiz š největším nedostatkem sezónních lidí na trhu práce.Dusledky jsou jasne,stíhat se nebude.Objednat nejpozději tento tyden- pak už jde zákazník do rizika.
|
|
Katka. |
|
(4.12.2017 22:16:10) A co s tím má shop dělat? Ten přece nenese zodpovědnost za služby pošty a přepravních společností.
|
|
Lída+2 |
|
(5.12.2017 6:03:40) Saša 2/98 , co s tím mám jako odesílatel dělat.....když podám reklamaci, nikdo na ní nebude reagovat viz. známý..... a po telefonu to nikdo řešit nebude, maximálně se Ti kouknou, kde ji v systému vidí.....,ale to se můžeš podívat sama.
neskutečná instituce.....
|
|
|
|
|