. . |
|
(10.12.2017 19:12:09) Moniko, mně se to stalo na několika různých pracovištích. I v "blbé" diabetologické ordinaci. Když jsem tam byla osobně (na dvou různých takových pracovištích), viděla jsem, jak to vzniká: sestra, která objednává po telefonu, tak má na starost i recepci - tedy lidi, co přijdou na vyšetření, kontrolu, nebo se osobně objednat, pro recept, ... prostě to nestíhá zvedat. A když to zvedne, tak mluví dlouho, než se dohodne co jak ke komu a kdy.
|
Monika |
|
(10.12.2017 19:49:16) Ale jo, to já úplně chápu, jak se to může stát. Taky jsou lékaři, co sestru mají jen na malý úvazek a když je třeba nemocná, tak pracují bez ní. Ale pokud bych se nedovolala týden, nešlo napsat e-mail nebo nechat na tom záznamníku vzkaz (nebo na něj nikdo neodpovídal), tak bych byla prostě vzteky bez sebe. Samozřejmě jde taky poslat dopis poštou, ale dneska, když je tolik možností (e-mailovou adresu už snad má každý a založit novou je taky otázka nulových nákladů a 10 minut)???
|
X__X |
|
(10.12.2017 22:25:50) (e-mailovou adresu už snad má každý a založit novou je taky otázka nulových nákladů a 10 minut)???
ale tak bylo psáno, že e-mailovou adresu mají. ovšem zjevně ji nemá kdo obsluhovat, to taky žere čas tipla bych si, že se zřejmě jedná o vytížené pracoviště, kde dávají přednost péči o pacienty před zvedáním telefonů, protože tak jako tak mají narváno a kapacita není nafukovací
|
|
|
|