| Přihlásit se | Nová registrace

Jak naplánovat snídani?

Celkem 32 názorů.
 Janinka a dvě princezny

Téma: Jak naplánovat snídani?

(11.12.2017 8:41:08)
Zdravím, chci se poradit. Mám novou práci a vstávám na mě dost brzy (5:30) a ráno "nestíhám" snídani. Jsem hooodně snídaňová tj. verze, že do sebe něco hodím během 5ti minut takhle brzy ráno mi nevyhovuje. Mám možnost snídat v práci tj. v 7 a dle svých představ tj. pěkně pečivo, jogurt, ovoce prostě tak jak to mám ráda. Ale uznávám, že do práce už jdu s kručícím žaludkem a první týden v práci mě stál kilo na váze (což mi teda nevadí ~b~ ) ale říkám si esli to není nezdravé a která verze je ideální.
 Gabi444

(11.12.2017 8:51:03)
Taky jsem takto pracovala. Doma jsem se potřebovala alespoň napít (ne kafe ale na žízeň, tj. čaj, vodu, ředěný džus) a v krajní nouzi (když jsem byla těhotná) mi stačila jedna Bebe sušenka ke startu :-) A v praci pak v klidu snidane.

Takze byt tebou, dala bych si v praci do supliku pohotovostni balicek musli susenek nebo neceho podobneho, co te ochrani od nevolnosti, kdybys byla opravdu velmi hladova. Ja jsem hladova nebyla, v 6h mi zacinala prace a to jsem byvala jeste napul v bezvedomi.. v takovem tom, ze kdyz clovek spi nema hlad, protoze telo ma prioritu spanek :-)

(11.12.2017 8:58:27)
Janinko, já taky snídám až v práci - vstávám v půl sedmé, do práce se dostanu chvíli po osmé...doma si ráno jen vypiju čaj, případně když třeba syn nedojí rohlík s lučinou, co má k snídani, tak ten kousek dojím a jdeme...pak se nasnídám v práci, mám času dost, protože díky ježdění se synem do školy jsem v práci nejméně o půl hodiny dřív, než bych musela... tak co třeba zkusit prostě ráno jen ten čaj a třeba kousíček něčeho, aby člověk nešel s prázdným žaludkem...já tedy dost často ráno mám jen ten čaj a pak jím až v práci, už to takhle dělám několik let a váhu mám pořád stejnou...

(11.12.2017 9:01:13)
POkud chceš snídat, tak vstávej dřív :-). Pro mě by byla ideální varianta snídal v práci v sedm.

(11.12.2017 9:05:12)
Bromelie, nevím, já taky snídám, ale abych kvůli tomu vstávala třeba v 5, to fakt ne...spoustě lidí navíc takhle brzy žaludek jídlo prostě moc nebere, i kdyby sebevíc chtěli...já třeba nemám na jídlo chuť ani v těch půl sedmé, takže si vypiju ten čaj a k tomu sousto něčeho a pak se nasnídám v klidu později...syn třeba zase když musíme někam hodně brzy vstávat, tak vypije jenom kakao a taky se nají později...

(11.12.2017 9:10:49)
Tuten, já ji ale chápu, taky radši snídám později, brzy na to jídlo nemám ani chuť, ani bych se nenajedla v klidu...na druhou stranu žaludek se pak cestou hlásí o svá práva...takže já to vyřešila tím čajem a soustem něčeho, to v pohodě stačí, než dojedu do práce a pak se najím...

(11.12.2017 9:17:06)
Tak jasně, to má každý jinak, Janinka píše, že v práci snídat může...já mám třeba taky víc než půl hodiny, než otevírám krám...protože prostě od školy odjíždím před osmou a za čtvrt hodinky jsem v práci...domů to nemá smysl otočit...

(11.12.2017 9:12:11)
Tuten, tak jasně, že bych chodila spát dřív...to jsem se jen tak zamýšlela nad tím, kdybych měla jíst ve 4 hodiny ráno...asi by mi dlouho trvalo, než bych si zvykla (jestli vůbec) a to i kdybych chodila spát brzy...

(11.12.2017 9:18:01)
Tak v noci bych mohla jíst klidně:-), často si něco malého dávám třeba ještě o půlnoci...

(11.12.2017 9:50:07)
Tino, však píšeš, že snídáš po osmé v práci. Já taky píšu, že by mi vyhovovala varianta snídat v sedm v práci. Nevidím rozpor. Ovšem zakladatelce vadí snídat v sedm. Takže nezbývá nic jiného než si přivstat. Ještě existuje varianta snídaně v dopravním prostředku. Ale třeba já jezdím na kole nebo jdu pěšky, takže to nepřipadá v úvahu. Ve vlaku by to možná šlo :-))). Tady v tom opravdu nevidím problém. Mám ráno hlad - nasnídám se i zase dřívějšího vstávání. Nemám hlad, snídám v klidu v práci. Horší by bylo - nemám ráno hlad, nemám možnost se pak v práci nasnídat a pak umírám hlady. Tuto variantu vnímám jako menší problém. Předchozí dvě nikoli.

(11.12.2017 9:58:24)
Bromelie, ona píše, že vstává v půl šesté a že to je brzy - řeší to, že by klidně ráda snídala v těch 7, ale že do té doby jí kručí v břiše, než dojede do práce...což já právě třeba řeším tím, že se napiju a třeba jednou kousnu do rohlíku apod., to mi na dojetí do práce stačí a pak se v klidu víc najím...

(11.12.2017 10:14:20)
Tino, no právě, ideální. Ale já nevidím problém ani v jednom. Taky by se mi nechtělo dřív vstávat. Ovšem, když bych ráno měla hlad, vstala bych.

(11.12.2017 9:08:09)
Tuten, tak to je fajn, že si tělo zvyklo...já mám ve 4h ráno za sebou asi tak 3 hodiny spánku...pro mě je tak akorát snídat kolem té osmé...to už mám na to jídlo i chuť, dřív si něco vezmu jenom proto, aby mi po cestě nekručelo v břiše:-)
 Ropucha + 2

(11.12.2017 9:05:48)
Já bych rozhodně snídala v práci.
Také jsem snídaňová, také potřebuji snídat v klidu a pořádně, takže doma na rychlo bych to rozhodně neřešila.
Já mám ale ráno dlouhý rozjezd, po probuzení nejím, vstávám kolem 6. hod. a snídám až okolo 8. - 9. hod..

(11.12.2017 9:23:48)
snídám v práci, v klidu :-)
pokud mám ráno hned hlad, dám si třeba banán (jediné ovoce, co po ránu můžu) nebo kousek pečiva...
 Kafe

(11.12.2017 9:24:03)
Dokážu snídat až tak hodinu či dvě po probuzení. Do té doby žaludek spí. Takže bych snídala v práci.
 Inka ..|-.|-.-|.-

(11.12.2017 9:24:22)
Snídám v práci, nebudu kvůli tomu vstávat dřív. Od probuzení jsem venku za 20 minut.

(11.12.2017 9:32:35)
Inko, přesně, taky bych nevstávala kvůli tomu dřív...nám sice trvá vypravení cca 40 minut, ale připravuju si do termosky ještě jídlo s sebou do práce, občas trochu popoháním syna apod., takže na snídani v klidu čas není...a v práci jsem stejně dřív, než bych musela, takže je akorát čas na tu snídani:-)
 Janinka a dvě princezny

(11.12.2017 9:47:45)
přesně, spánek je něco co miluji víc než jídlo a vstávat třeba o 20 minut dříve kvůli snídani opravdu nechci. Ráno taky řeším jen obličej v koupelně a letím na vlak

(11.12.2017 9:50:26)
Snídej ve vlaku :-)

(11.12.2017 9:53:04)
naše děti snídají v autobusu - jezdíme v 6 a nutit je vstávat dřív kvůli snídani by mi neprošlo... doma se jen napijou a v autobuse pak snědí obloženou housku nebo chleba a ještě si trochu zdřímnou :-)

(11.12.2017 10:00:36)
Rose, tak to by u nás nešlo, sice dojíždíme, ale 2 zastávky jedním busem, 2 zastávky druhým busem, 2 stanice metrem a kousek pěšky...to by to loutal pořád za pochodu při přestupech...to si radši dá doma třeba jen čtvrtku rohlíku s lučinou a čaj a pak se víc dojí o svačině ve škole...

(11.12.2017 10:16:18)
tak to je jasné ~:-D
my jedeme 45 minut jedním busem a pak skoro 20 druhým, to je spousta času se v klidu najíst... i logopedii kolikrát potrénujeme ~;)

(11.12.2017 10:18:58)
děti jsou zvyklé, jezdily tak už do školky ~d~
teda taky mě to štve, ale nepřišli jsme na to, jak to vymyslet lépe... naštěstí to žádné z nich nebere nijak úkorně :-)
 Bouřka

(11.12.2017 10:01:54)
Já bych řekla, že je to o nastavení, ani jedna verze nemusí být špatně. Osobně patřím k těm, co se jim žaludek taky probouzí později, v těch 7 nejdřív. Takže pokud kvůli snídani nechceš vstávat dřív, což naprosto chápu, klidně bych se najedla v práci. Pokud už máš velký hlad, zkus ráno nějaký zaplácavací nápoj s mlíkem - kafe, melta, kakao, čaj s mékem, případně k tomu nějakou drobnost, co jen tak čapneš - piškot, kus banánu, křupavý chlebík...

(11.12.2017 10:14:43)
Danulu, to je hezký "neumřeš na to" :-)))

(11.12.2017 10:17:22)
Danulu, já třeba večeřím kolem 19h, pak večer i v noci, než jdu spát, ještě něco ujídám a stejně mám ráno v těch 7 hodin taky hlad, ale nemám na to jídlo vůbec chuť, takže se napiju, do něčeho kousnu a nasnídám se kolem 8h... Ale ideální mi přijde řešení, které tady všichni navrhujeme - ráno se napít, pokud snese, tak něco s mlékem, co trošku zaplácne, sníst piškot, kousnout do rohlíku, nebo tak něco, prostě aby nešla s prázdným žaludkem a pak se v klidu později nasnídat...
 Lída+2

(11.12.2017 11:14:00)
Danulu, já i když jím třeba někdy něco okolo 20h. Tak normálně se ráno v 6h v sobotu vzbudím a mám strašný hlad.....

Normálně snídám v 5h a mám prostě hlad.

Dokonce i mého nejedlíka snídaňového jsem přeučila(vždycky mi tvrdil co tu občas čtu, že mu žaludek 2h spí a tak), že se budí hladem~t~
 Lída+2

(11.12.2017 11:08:40)
Pro tyto případy házím do mikrovlnky házím vločky s jemnou vlákninou, zaleju mlékem a když to vytáhnu hodím do toho 3x3cm čtvereček čokolády. Je to rychlé a mám to docela ráda....

Jinak si mléko ohřívám na plotně....~;)
 Markéta

(11.12.2017 14:05:38)
Když vstávám v půl šesté a vezu syna do ranní družiny, udělám mu snídani a svačinu, sobě si připravím snídani a svačinu s sebou. Doma piju jen čaj, rohlík nebo chleba k snídani obvykle nepřežije cestu tunelem Blanka. Já mám hlad jen co vstanu, ale nestíhám. Když vstávám později a není takový spěch, snídám v poklidu, většinou topinku nebo rozpečený rohlík s něčím a čtu si u toho.
 angrešt

(11.12.2017 19:43:49)
Vstávám 5:45 a beru ráno léky, po kterých se 30 min nemůže jíst, takže nemám jak doma snídat (vstávat o tolik dřív a pak čumákovat a čekat, až se budu smět nasnídat - to by mě tak mohlo...~:-D). Jinak bych rozhodně neměla problém ráno jíst, jsem čilá hned po probuzení, obzvlášť miluju k snídani polívku, ale to si holt musím nechávat jen na víkend.
Tak si dělám aspoň čaj s mlíkem, vypiju ho těsně před odchodem, z toho mám trochu pocit "jídla", a udělám si snídani, kterou si zabalím s sebou. Většinou ji sním až v práci, ale občas, když se mi chce a je hodně hezké svítání, tak si to sním při chůzi, chodím ráno 1,5 km na autobus.
 Karkulína

Re: Jak naplánovat snídani?

(12.12.2017 17:53:53)
Taky vstávám takhle brzy, někdy i dřív, ale v tuto dobu bych do sebe stejně nic nedostala. Ráno nachystám 2 svačiny - jednu synovi do školy a druhou pro mě na snídani do práce. V práci si k tomu uvařím kafe a v klidu (většinou) posnídám.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.