| Přihlásit se | Nová registrace

Celkem 36 názorů.

Téma: Londýn v únoru

(26.1.2018 15:18:28)
Inspirovalo me tema o Holmesovi. Co dalsiho dopurucite v Londyne, v unoru pro dva kluky 15 a 13? Budeme tam necely tyden. Zatim mame London eye, museum voskovych figurin, London dungeon... A pak uz tapu. Budu rada za tipy na pamatky, zajimavosti, pbchody....

(26.1.2018 15:31:23)
Kouknu do starších diskusí. Je tam hodně tipů, co jsem psala já i jiní.
Za mě místo London Eye bych doporučila mrakodrap s kavárnou Sky Garden. Krásný výhled na celé město a jako bonus to je zdarma.
Z muzeí jsou nejlepší všechna v South Kensington. Jsou zdarma

A samozřejmě klasické památky. Já bych doporučila ještě loď Belfast. Prohlídka je super.
A taky se mi nedávno moc líbil trh s jídlem Borough market.

(26.1.2018 15:57:04)
Chtěla jsem napsat: koukni
 kosatka2

(26.1.2018 16:47:46)
Bacha, prohlídku zdarma ve Sky Garden je třeba dopředu zabookovat, chodí tam hodně lidí a je to dopředu obsazené.

Líbilo se mi ještě Museum of London a vzala bych tam i svoje děti, má interaktivní prvky. Podobné, ale víc z ruky a řidší je Muzeum of London Docklands.

(26.1.2018 17:17:27)
Ano. Je potřeba to rezervovat vždy v pondělí týden dopředu. Okolo 12 hodin se rezervace spouští. Byla jsem tam mnohokrát.
A ve 21 každý večer se pouští i lidé bez rezervace.
 Snapeová

(26.1.2018 15:49:33)
Klasika :-) Buckinghamský palác, Tower, Royal observatory

(26.1.2018 16:12:00)
Buckinghamský palác je otevřený jenom o prázdninách a to ještě ne celou dobu. Ale zvenku je taky pěkný.
Pokud byste se nechtěli mačkat na střídání stráží, je docela fajn počkat v parku sv. Jakuba, poblíž ulice Mall, tudy se pak po střídání vracejí pochodující vojáci i s hudebním doprovodem. Přímo před palácem bývá dost narváno turistů.

(26.1.2018 16:24:27)
Jo a ještě mě nadchlo Westminsterské opatství. Ale tam si to chce přivstat, jinak tam jsou šílené fronty.

(26.1.2018 17:18:54)
No ono ty fronty platí téměř pro všechno. Ideální koupit vstupenky dopředu online. Zrovna před pár dny jsme už v 10 ráno čekali téměř hodinovou frontu do Natural History Museum.

(26.1.2018 17:25:15)
Tyyyjo, to je mazec.
V Maritime i Imperial War jsme nikdy nečekali, v RAF jsem byla jen jednou a taky bez fronty.

(26.1.2018 18:18:27)
Jj, je tam strašlivě narváno. My jsme tam chodili vždycky před otevřením.

Mmch. Natural History Museum jsem poznala jako dokonalé muzeum bez lidí – ještě když bylo zadarmo jen hodinu před zavřením. Svého času jsem tam chodila každý den, v 5 jsem postávala u kasy – většinou jsem tam byla úplně sama. Střídala jsem to s liduprázdnou National Gallery a se Science museem...

(26.1.2018 20:00:32)
My jsme stáli ve frontě do Natural History Museum jen proto, že byly prázdniny i pro místní. Ale RAF úplně bez fronty - pondělí dopoledne.

(26.1.2018 20:15:55)
Lassie, priste muzes nahlasit specialni dite a budete to mit bez fronty.

(26.1.2018 20:21:34)
Já mám 3 speciální děti ~t~~s~

Ale jestli myslíš syna, tak ten bude zdravej, než tam zase pojedem...~z~ už teď by mi to nikdo nevěřil. Kdybys ho viděla! Čistá energie, lítá, skáče a pořád se něčemu řehtá. Když si nesundá triko, neřekla bys, že je speciální. V Greenwich vylezl na jedlej kaštan.
A za to si tu frontu ráda vystojím... ~x~

(26.1.2018 20:23:44)
Tak to je super, to hrozne rada ctu~x~~s~

My to delame vzdycky, minule byla odhadovana fronta na 4 hodiny, mladej neda ani pulhodinu, staci ty fronty uvnitr.

(26.1.2018 20:28:18)
~;((~s~
Syn vydrží. Ale tak dlouho jsme nečekali nikde.

(26.1.2018 20:16:46)
Ve všední dny tam zase chodí davy školáků...

(26.1.2018 20:23:01)
To nevím, ale ty hangáru jsou obrovský... Žádný davy. Skoro nikdo tam nebyl...

(26.1.2018 20:26:19)
Jj, zrovna jsem vytahla dceri z batohu dopis, ze jdou do RAF muzea pristi mesic.

(26.1.2018 20:34:22)
Len, OT - neměla bys tip na ubytování v Londýně pro dva lidi? Dcera se celkem poctivě učí na přijímačky, už za tu snahu přemýšlím, že bych jí tam vzala... Pokud si nevybere něco jiného. To ubytování posledně bylo fajn, ale bylo nás 6,to je zbytečně velký... Nějaký slušný hotýlek... Nevěděla bys?

(26.1.2018 20:48:54)
Lassie, konkretne nevim, ale zminovala tu Termix nejaky retezec hotelu, se kterym ma dobre zkusenosti, takze bych se asi vydala tim smerem, standardizovane pokoje jsou tu vyhoda, ty samostatne hotylky byvaji pry dost, ehm, hnusne. My tu mame tusim Ibis, byla tu kdysi Delete a myslim, ze se jim libilo. Bliz k centru bych se divala take po necem takovem. Sama hledam tipy, chysta se sem vyhledove bratr s rodinou, tak abych vedela, kam je poslat, k nam se nevejdou~t~

(26.1.2018 20:56:49)
Já se k vám nechtěla nacpat, buď úplně v klidu. ~x~
Termix mluvila o nějaké síti, ale tehdy říkala, že to je levnější, protože jich bylo hodně...
Zkusím mrknout na to, kde byla Delete. Minule jsem našla super být přes airbnb, ale jak jsem psala - jsme teď jen dvě a to byl velký byt pro 6-8 lidí.
Díky!

(26.1.2018 20:58:29)
Lassie, jee, to me nenapadlo, ze by ses k nam chtela nacpat~x~ Braska by se i nacpal, ale jeden zachod na osm lidi, to fakt ne~t~

(26.1.2018 21:04:56)
Je to jen nápad. Odměna jako pro ní, ale v podstatě pro mě... ~t~

(26.1.2018 21:14:22)
~t~ Odmenite se obe. No, skoda, ze nemame o loznici (a zachod) navic~:-D

(26.1.2018 21:02:41)
Spíme vždy v Holiday inn express. Mám bohaté zkušenosti s různými hotely, a i když jde jen o přespání, chci čisto a pohodlí.
Mají spousty hotelů i v Londýně. Vždy projdu nabídku a vyberu. Tehdy jednou jsem objednávala asi 12 pokojů a je fakt, že nám dali ještě lepší cenu. Ale spím tam, i když jedu jen sama. Nedávno jsem platila za pokoj pro 4 včetně snídaně asi 76 liber. Teda jim je jedno, jestli tam spí 2 nebo 4, prostě cena je pevná. Ale mění se podle sezóny. Takže teď v lednu to bylo levnější. Už mám zaplacený pokoj na čas v turistické sezóně a cena je vyšší.

(26.1.2018 21:13:26)
U nas se meni cena v hotelu denne (maji pred hotelem vzdy aktualni cenu), nejlevnejsi je pres vikend, hodne lidi, co pracuje pres tyden v Londyne, bydli takhle po hotelich, tak proto. Taky, kdyz se tu neco nataci, tak ceny jsou okamzite dvojnasobne. O vikendu to byva kolem padesati liber, pres tyden 90-120.

(26.1.2018 21:04:26)
Jo Ibis je taky dobrý. Kvalita stejná jako Holiday inn. A pravda,dají se najít levnější, ale to raději zůstanu doma. Párkrát jsem to zkusila a vždy to byla hrůza. A dražší už zase nechci.

(26.1.2018 21:08:21)
Pěkný hotel by byl bonus pro dceru, ta by byla nadšená. Miluje hotely a čím větší luxus, tím víc je unešená. Ani by nikam jinam nemusela. Jednou říkala, že náš dům je luxusní a naše koupelna - to bylo jen ale v den návratu z tábora, kde měli latríny ~t~

(28.1.2018 22:00:12)
to je skvely tip. je to vždycky v celou hodinu? jako Praha?

(26.1.2018 16:09:57)
KOukni, jestli by nebyly ještě lístky na Harryho Pottera. Jinak určitě Science a Natural History Musem, Maritime Museum, Imperial War Museum, Muzeum RAF - všechna zdarma.
Z placených Loď Belfast určitě stojí za to, mám ráda i Tower - jsou tam korunovační klenoty (už jen ta tloušťka pancéřových dveří je zajímavá), v centrální věži si můžou i vyzkoušet něco trošku interaktivně (natahovat luk, vybírat vhodné zbraně,...)
 Puma

(26.1.2018 16:11:01)
Jeden den bych si vyhradila na Brighton. Jeli jsme tam i zpět vlakem.

(26.1.2018 16:28:51)
Ano, Brighton ~R^ Syn byl nejvíc unešený z Brightonu, pláže i Mořského světa.
Mám tedy děti mladší, tak jsme program dělali tak, abychom nelítali jen pořád v centru Londýna.
Takže po příletu večer Tower Bridge a procházka, druhý den HP, další Natural History Museum a procházka centrem, další Brighton vlakem a ten poslední Greenwich a Sky Garden. V den odletu jsme navštívili muzeum RAF. Bydleli jsme kousek, ale mrzí mě, že jsme si na to nevyhradili víc času. Je to skvělé.

(26.1.2018 18:15:27)
Podívej se do starších diskuzí. Třeba já bych děti nevzala ani na jedno z míst, které uvádíš. Připadá mi to jako ztráta času a peněz. Navíc na místě, kde je toho k vidění strašně moc.

Kluci v tomhle věku by určite ocenili Science Museum (hned vedle Natural History Museum), je tam třeba originál Apollo, rozhodně bych je nemilosrdně vzala do British Musea a do nějaké galerie, třeba do National Gallery na Trafalgar Square.

Na jídlo je úžasný Borrough Market, najíte se tam levně a každý si může vybrat ledacos. Je tam bezva street food, spousta obchůdků a stánků, různé ingredience, které se u nás neseženou (třeba dokonalý obchůdek s kořením) a kousek odtamtud je Tower Bridge.

No a jestli budeš chtít nutně někde utratit ty peníze, které možná ušetříš za ty 3 zmíněné superatrakce, tak je můžeš vzít do nějakého divadla nebo na muzikál, každý den je k dostání hodně zlevněných vstupenek - jeden kiosek je třeba u Leicester Square.
 Snová

(28.1.2018 8:57:54)
Terino, a synové si ty atrakce zmíněné v úvodním příspěvku sami přejí a nebo jsi to našla ty? Jak už psali ostatní, považuji to za špatnou volbu a navíc předraženou. Lepší než eye je opravdu skygarden, je to sice restaurace - kavárna, ale nikdo tě tam nenutí ke konzumaci, naopak míst je docela málo. Všechna muzea v Kensingtonu jsou fajn - a zdarma. Mně se moc líbilo i Imperial war museum, křižník Belfast a Churchille war room. Možností je moc a dá se i levně - zdarma a ty ušetřené peníze využít opravdu třeba na muzikál.

Londýn se tu objevuje pořád dokola, pročti si starší témata.

Co syny zajímá?

Re: Londýn v únoru

(28.1.2018 17:51:02)
Diky vsem za tipy. Diskuze proctu a upravim plan. Mnou zminovana mista kluci vylozene chteji. Takze ty mame povinne. Ale mame tam casu dost, tak se vejde i spousta dalsiho

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.