Palac + 1 |
|
(12.9.2018 8:44:06) mně vůbec nejde o zkoušku. jde mi čistě o ten kurz. ale netuším, jak to bude vedené.
syn extra motivovaný není. kdyby bylo na něm, do školy nechodí a čas tráví převážně hraním si s legem.
teď ve 3. třídě budou mít nápor v češtině, syn má navíc problémy se psaním - je to už na hrnici nějaké dys... psaní ho hodně namáhá, píše hnusně "graficky", vynechává písmenka atd. Takže bude chodit ještě na extra doučování, co hradí škola, kvůli psaní - na základě doporučení učitelky.
Chtěla bych ho angličtině vystavovat co nejvíc. Ale zas si říkám - má to cenu? Bude na to mít kapacitu?
Jinak mají 3x týdně angličtinu standardně v rámci normální výuky.
|
Federika |
|
(12.9.2018 8:47:59) Hele, zas 45 minut týdně určitě dá.A pokud bys zjistila,že to stojí za prd, může asi dochodit pololetí a hotovo-nebo ne? Přetížení bych se při tak krátký době nebála.
|
|
Pole levandulové |
|
(12.9.2018 10:33:16) Syn to měl, zkoušky dělal, ale pak mi naštvalo, že agentura Akcent, která u nás ve škole zařizovala výuku a následné zkoušky, to třetí rok zrušila, protože to o něco málo zdražili a rodičům už se to nechtělo platit, přihlášen byl jen náš syn a kvůli jednomu kousku to nechtěli otevřít. Chtěla jsem, aby syna přiřadili jinam, to odmítli. Takže má jen Starters a Movers, na Flyers už nedošlo. Jinak samotná výuka dobrý, učitelé byli rodilí mluvčí a výuka měla spád.
|
Palac + 1 |
|
(12.9.2018 11:06:49) není to divný??
|
Pole levandulové |
|
(12.9.2018 12:46:47) Není, to spolu nesouvisí - zkoušky a výuka. U nás jí zajišťovala jazykovka Akcent, ti mají rodilé mluvčí, ale v jiné jazykovce to může byt jinak.
|
|
|
|
Vítr z hor |
|
(12.9.2018 10:46:49) Každá hodina angličtiny má smysl, pokud to dítě baví a užívá si to. K tomu, aby se člověk naučil jazyk, k němu potřebuje především dobrý vztah a strávit s ním co nejvíc času. Pokud tedy bude učitel dobrý, pozitivní a synovi se to bude líbit, určitě bych do toho šla.
(Běžná ZŠ učí obvykle represivně (hodnotí) a často nezábavně, takže nejen, že se dítě v jazyce naučí málo, ale ještě může získat negativní vztah k dotyčnému jazyku, případně se ho bojí používat, aby neudělalo chybu.)
Zkoušky úrovní pod FCE jsou dobré jen k tomu, že je rodič ujišťován, že se dítě zlepšuje + a na jaké úrovni se skutečně nachází (objektivně, tedy mezinárodně a nikoli pouze ve srovnání s Aničkou, s béčkem nebo v rámci okresu). Dítěti se to teoreticky může líbit, pokud uspěje, někdy je ke zkoušce tlačeno kolektivem, institucí. Ale v zásadě to k ničemu moc není.
|
Palac + 1 |
|
(12.9.2018 11:06:00) synovi se právě nechce.
řekl "nechci, ale když musím, tak budu chodit".
což mě teda dost odradilo :))
|
Vítr z hor |
|
(12.9.2018 11:57:20) Zkus mu ukázat učitele, učitelku. Když to nezabere (a nevíš stoprocentně, že se jedná o vynikajícího a nenahraditelného učitele), tak bych se na to asi vykašlala. Možná ho už odradili ve škole...
Obecně dobře zabírají veselí neznámkující Američani, pro děti fungují jako svého druhu guru. Za někým takovým se vyplatí i jezdit, byť bývají drazí. Prostě to vypadá, že potřebuješ synovi koupit spíš motivaci než kurz za každou cenu.
|
|
|
|
|