Alena |
|
(23.4.2019 9:47:47) Mne pripada uplne fantasmagoricky, ze si neco takoveho nechate libit.
|
Monika + 2 |
|
(23.4.2019 9:52:35) Aleno, to už jsme rozebíraly i tady, rozebírali jsme to i doma. Postupem času (hlavně pak na základě nepovedených postupovek) jsem dospěli k názoru, že syn, který není žádný premiant, třeba na studium na gymnáziu fakt nemá, nebo nemá smysl ho tam držet a děsit se každého pololetí, že propadne, neudělá komisionální či opravné zkoušky.
|
Alena |
|
(23.4.2019 10:06:22) Tomu rozumim, ale stejne je otresne, jak škola se studenty zachází, na CSI nebo u školského ombdutsmana bych si (klidne při odchodu) stezovala.
|
|
|
Eudo |
|
(23.4.2019 21:25:23) "že syn, který není žádný premiant, třeba na studium na gymnáziu fakt nemá, "
Moniko, moje poznamka absolutne nem za ucel se te nejak dotknout, natoz "urazit". Je to jenom myslenka.
Jedna cast, tykajici se sportovni casti: nevim, jaky sport to je. Uvazujete o tom, ze se muze zranit - nebo se stane neco jineho, ze sport provozovat nebude moct - natoz profesionalne? Potom musi mit nejaky jiny zaklad, by se uzivil. (Napr. muj syn, nadejny fotbalista, vybrany od 16 let atd atd. Ve 20 si poranil pater, operovan. Z profesionalniho fotbalu nic. Ale krome fotbaloveho gymnazia, ktere dokoncil a zacal na VS je i studijni typ. Vystudoval Sportovni VS vsetne sportovni psychologie a "Beteendepsychologi" - nevim, jak bych to prelozila, a dneska ma svuj projekt prednasi. Ovsem se skolou nemel nikdy potize).
Druha vec: Jestlize syn neni "premiant" jak pises, v cestine - jazyk, ve kterem bude studovat, nema na takove urovni, aby skolu zvladal bez problemu (= jak jazykove, tak kulturne nebude jednoduche), bude zit v 15 letech bez sve vlastni rodiny jako podpory - ja osobne bych HODNE DLOUHO PREMYSLELA o vhodnosti takoveho kroku. Svoje dite bych v 15 letech a s nedostacujicim jazykovym vybavenim absolutne nikam nevyslala.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(23.4.2019 21:37:35) já bychse úplně nebála studia v zahraničí. Pustila jsem na rok syna do ciziny s tím, že angličtinu zvládal na gymplu na 3-4, většinou to nebyla žádná sláva, ovládal mluvení, s rodilým mluvčím měl pravidelný hodiny, kde všechno šlo, ve škole nešlo nic, vůbec nic. Průměr z vysvědčení taky nic moc, rozhodně nebyl tím, koho by člověk považoval za premianta, rozhodně neovládal z pohledu školy cizí jazyk, navíc jel do země, která používá jiný jazyk, angličtina tam moc uplatnění nemá. Během pár týdnů se naučil jazyk perfektně, angličtinu zdokonalil s kamarádama, vrátil se po roce a stal se ne přímo premiantem, ale rozhodně nehrozí žádný blbý známky, možná jedna trojka, když to uletí, ale nebýt toho, v pohodě by bylo vyznamenání, angličtina - nejlepší ve třídě. Ona ta změna někdy může opravdu prospět, a může se taky ukázat, že to nestudijní děcko jenom nemělo pro něho dobrý podmínky
jenže tady je klukovi 15, mýmu synovi bylo 16 a půl, byl o kus starší, já bych měla obavy poslat takový mládě to by mi vadilo mnohem víc, než nějaký studijní záležitosti, s jazykem by si poradit musel, to taky není problém
|
|
|
|