No, kdybychom k tomu přistupovali takto, tak lidstvo dodneška neumí číst ani psát. Výrazné talenty se sice najdou, ale je jich v celkové populaci jen zlomek. Ono se sice říká, že talent se dokáže prosadit, ale tím bych si tak jistá nebyla, protože o těch neprosazených se nic neví. Naopak není na škodu se vzdělat i v tom, co dítě možná nebaví, ale u čeho je dobré, aby aspoň něco vědělo. Nemusí mne zrovna bavit fyzika, ale měla bych vědět, že nemám strkat mokré prsty do zásuvky nebo že těleso se pohybuje po nakloněné rovině směrem dolů, čili že když se postavím na kraj stolu, tak asi spadnu, neb se ten stůl převrátí. A další a další. Akorát dnešní lidstvo je dokonale zblblé a neskutečně líné, takže se budeme přesvědčovat o tom, že učivo 2.stupně základní školy je těžké a nemá smysl se ho vůbec učit, ba co víc, škola má být zábavou a ne prací, učit se není třeba a pokud to učitel vyžaduje, je pohrobkem komunistického školství. Proto je třeba si ve škole jen hrát, k tomu třeba inkludovat slabé žáky k těch chytřejším, protože talent si přece cestu najde, že? A pak sedivíme, když vysokoskolsky vzdělaný člověk napíše větnamec, pondělý a podobné zhůvěřilosti, protože on si přece ve škole hrál a ze školy je je třeba odstranit všechno,co smrdí prací. A pak se divíme tomu, že absolvent vysoké školy je poloanalfabet.
Předchozí