Přidat odpověď
Zkrátka to vidím tak, že dítě, co je nějak nadanější nebo zralejší, to čtení, i když ho před nástupem do školy neumí, pojme tak rychle a snadno, že o nějaké výchově k učení se zde stejně nemůže být řeč.
Každej se naučí učit asi až tehdy, když to potřebuje.
Někdo hned od první třídy, někdo se celou základku rejpe v nose a CO by se měl učit? Telefonní seznam?
Osobně si myslí, že součástí výuky by mělo být i "jak se učit"... aby to skutečně k něčemu bylo a děcka si našly svůj efektivní styl učení. Mně to třeba trvalo roky, než jsem to vypilovala. A vím, že hromada spolužáků se od první třídy PRAVIDELNĚ DENNĚ UČILA a stejně prd z toho, seděli nad tím hodiny (protože jim nikdo neřek, že učit neznamená nutně tři hodiny čumět na zápis v sešitě) a stejně efekt vidět nebyl.
Předchozí