| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ahoj, trochu něco napíšu z pohledu druhé strany. :) Jsem studentka a přivydělávám si jako chůva už pět let. Co se platu týče, je to různé. Když hlídám nárazově u jedné paní (např. jednou týdně), dává mi 100 Kč/hod. ať hlídám jen jedno, nebo dvě děti a je jedno, jestli tam jsem hodinu, nebo pět. Když jsem hlídala o prázdninách pravidelně každý den od půl osmé do pěti, brala jsem 50 Kč/hod (mohla jsem u paní jíst,...). Když jsem chodila hlídat spící děti, za ty 4 hodiny jsem brala 300 Kč. Nyní hlídám 9 měsíční holčičku, po-st-pá od půl osmé do tří a beru 70 Kč/hod, (postupem máme domluveno i út a čt, plat se zvýší na 80 Kč/hod.)s tím, že si pro ni ráno jezdím a paní si jí odpoledne vyzvedne, jídlo pro ni mi dává sebou, já kupuju jen ovoce,...Někdy paní potřebuje hlídat dýl, někdy míň, někdy večer, o víkendu. Záleží na domluvě, na zkušenostech chůvy, na vzdělání, na tom, jestli jen hlídá a má to kvůli penězům, nebo se děti snaží něco naučit, bere je ven, do zoo, na hřiště,...,baví jí to s nimi. Někdo tady psal, že se tyhle peníze nedaní, ale na druhou stranu je to naše "práce", brigáda, a navíc máme obrovskou zodpovědnost za to dítko.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde