Přidat odpověď
Když odpovím pouze na otázku a velice jednoduše, tak vadí proto, že zdržují nadanější děti, protože učitelka se musí věnovat těm dis a jinak postiženým.
Samozřejmě to tak jednoduché není, je učitelka, která to zvládne lépe a učitelka, která vůbec.
Sama mám prostřední dítě disgrafika, vím o čem je řeč, denně jsem se s ním hodinu až dvě učila, učitelka to vůbec nezvládala, jela podle nadanějších dětí a na ty pomalejší prděla (často to ale bývá naopak). Až ve 4. třídě dostali jinou kantorku a to bylo nebe a dudy oproti té předchozí, uměla rychlejší děti zabavit složitejším úkolem, uměla to s těmi pomalými, fakt naučila.
Dnes syn studuje VŠ a nějaké DIS je úplně fuk, je to chytrej kluk.
Ale ze své zkušenosti vím, že takových učitelek moc není. Většinou se věnují pomalejším dětem, ty "chytřejší" se nudí a rodičům se toto nelíbí, pochopitelně, ostatně já se jim ani nedivím. No a místo na neschopnou učitelku nadávají na děti, které za své postižení nemohou a perou se za to, aby je přeřadili jinam, aby nezdržovaly v učení ty jejich nepostižené.
Předchozí