Pawllo, nechci se do TEbe pouštět. Vím, že jsi to sem psala už X krát gymply nesnášíš...jejich rodiče ještě míň a ty děti tam lituješ.....(pochopila jsem to a rozumím tomu názoru)
pořád tu v X diskuzích píšeš o toleranci......,ale nějak mi někdy u Tebe trošku chybí.
Popíšu Ti sytuaci mého staršího syna....ve školce se zdál normální...sice nemluvil...patlal..4 roky tvrdé práce na logopedii a projevil...my zjistili, že za ty roky do sebe vstřebal neuvěřitelné množství informací(z kterých žije ještě nyní na gymplu- přírodověda a jiné dokumenty)...a hlavně...někde se nám před první třídou naučil násobit...
Hledala jsem základku kde ho za to úča nebude šikanovat.....našla jsem super základku. Ale měl problém- byl jiný...dle třídní je mentálně o 2 roky napřed a neměl kamarády...neměl si s kým pokecat....pokecal si jen na kroužku....kde maloval s dětma o 2 roky staršíma.....
A v to byli sutuace kdy mi ho prostě bylo moc líto......on prostě řeší jiný věci..a o tom chce kecat....momentálně štěpí atomy....nějaký pole elektrický ....
NA základce měl pořád práci navíc- vlastivěda přírodověda.....jinak by se dost nudil.Neustále se nudí v zemáku...ty věci dávno zná a umí....ještě se ho neučil a jinou známku než 1 nedonesl.
A proč Ti to píšu.....Luk má první rok jeho školní docházky na gymplu....a má konečně kamarády...jak jsi napsala...ten " mimoň " prostě na základce nezapadl a s dalšíma 3 podobnýma tvoří super skupinku a schází se a jsou moc spokojený...má konečně společné téma k řešení a tak......pochopila jsi co ti chci napsat.
Prostě Ti mimoni na základce nemaj dost mimoňů na kamarádění. A gympl jich je plno.
A POKUD můj mimoň byl nešťastný snažila jsem se mu najít něco kde by šťastný byl a je. POokřál jak řekla jeho babička.
trošku jsem se rozepsala a moc se omlouvám.