| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

teď už celkem dobře, tak jak píšeš - někdy čtu větu a vyleze z toho fakt pekelná prda! Jako dítě si pamatuju,že maminka měla krém na ruce - Marilu - a na ní bylo napsáno Denní krém pro citlivé ruce. A já četla - Detektivní krém pro debilní ruce. Tenkrát se celá rodina pobavila, kolovalo to jako historka po všech známých - no jen já jsem z toho byla špatná, styděla jsem se samozřejmě... A bála se pak cokoliv číst nahlas.

Dnes mi to taky dělá problémy když studuju,prostě nejsem schopná si ty materiály rozvrhnout a přečíst 100% a pak se tímpádem i hůř učím,protože vnímám třeba jen 85% textu.

Ale musím říct,že i přes tyto handicapy jsem úspěšně odmaturovala na gymplu a studuju VŠ - zatím,ale hold to mám náročnější, strávím nad prací mnohem víc času než ten kdo tímto netrpí..

O pravopisu a krasopisu ani nemluvím,prostě to tak nejde jak by to mělo jít.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.