Přidat odpověď
Mám dysgrafii a dysortografii, stydím se za svůj písemný projev a do diskusí na netu přispívám minimálně. Spíše jen čtu, co píší ostatní. Bohužel, chyby po sobě často ani nevidím. Dalším problémem je pravolevá orientace. V autě naviguji: zahni k sobě, zahni ke mě. Mám pomůcku na to, jak stranu poznat, ale trvá to dlouho. Ve škole byl největší problém s neschopností zapisovat si do sešitu. Sešity jsem od páté třídy skoro neměla. Paní učitelky je důsledně vyžadovaly a to se odrazilo na známkách. Základní školu jsem ukončila jako čtyřkař, střední jako jeden z nejlepších studentů (v dospělosti). Přijetí na VŠ také nebyl problém. Dcera má také dys. poruchy a zkříženou lateralitu. Je ve druhé třídě. Pořádně nečte a špatně píše. Má ráda historii, zná toho více než většina dospělých. Má dobré matematické schopnosti, ale čtení a psaní je velký boj. Hlavně to čtení mě mrzí, neb přichází o spoustu informací. Pevně věřím, že to spolu zvládneme.
Předchozí